Traxxas Revo topic

• Topicstarter Topicstarter alfaracer
  • Startdatum Startdatum
mini-mopar zei:
Dirk Jan zei:
Jonge zeg, dus je hebt bijna $500 betaald voor niks? Dat is mooi balen dan! En wat doet die maatschappij dan met je auto?! >> één van die werknemers neemt dat pakket mee naar huis en geeft het aan zijn zoontje voor zijn verjaardag of iets in die richting :?

Nee, $ 580.....Ik neem aan dat hij dan vernietigd zal worden, het is namelijk een volgens de wet niet toegestane zender die erbij zit :? Weer iets geleerd. Ik heb voorgesteld om de zending dan maar terug te sturen naar de USA, maar dat kan niet?!?!? Oftewel, fluiten naar mijn Revo en centjes.....Ik vraag me natuurlijk wel af hoe het dan zit met de andere Revo's die in Belgie en Nederland verkocht worden, volgens mij gebruiken die dezelfde frequentie? 27,145 Mhz? Blijkbaar zit er geen CE keurmerk op, en dat is dan niet toegestaan...terwijl hetzelfde apparaat in de winkel gewoon te koop is, met volgens mij dezelfde zender.....BALEN!!!! :evil: :evil: :evil:

Fred
ik vind dat van die mhz maar zever wat hun vertellen, mijn protech auto heeft ook gewoon een 27mhz frequintie, als ze zo beginnen moeten ze eig al die auto's vernietigen ofhoe, klootzakjes zijn het :evil:

chokie zei:
Hoi Mini-Mopar,

Ik ben ook bezig voor jou op het Traxxasforum, maar dat ligt nu net plat!
Je weet maar nooit met die Amerikanen.

Waar ging het nu precies om?
Frequentie, afgestraald vermogen, of het CE keurmerk!

Groeten chokie :wink:

Er staan 9 punten in de brief waaraan de auto niet zou voldoen, beetje veel om even over te typen....laat maar even rusten, eerst een advocaat zien te spreken...

Fred

@Chokie; thanks for the support :wink: Maar euhm....ik ben niet echt 67 :oops: Ik ben zojuist 36 geworden :lol: Ik had bij mijn leeftijd zomaar iets ingevuld, omdat ik van mening ben dat leeftijd er op een forum niet veel toe doet...Ik ben nog (erg) jong van geest :wink:

Wel leuk hoe die Amerikanen reageren, en dan te weten dat ik 2 jaar terug bijna naar de USA ben verhuisd..if only... :cry:

Fred

-edit-
ik zal even een nieuwe topic starten over deze misere, daar zal ik dan ook de brief inzetten die ik heb ontvangen.

Fred

Hallo iedereen,

Sinds vandaag mag ik mij ook een 'trotse Revo eigenaar noemen'! :)

Hier wat foto's:

uitdedoos2.jpg

zonderbody.jpg

Revoachterkant.jpg

Gr. Lars

Hallo lars,

Hartelijk gefeliciteerd! 8)
Veel plezier met jouw revo!

groeten chokie :wink:

super.Lars ! gefeliciteerd :olympic:
wat is dat toch weer mooi, als ie nieuw is !
Vandaag ook weer lekker ermee gereden op t strand aan de westerschelde :wink:

Ja precies Alfaracer, 'als' hij nog nieuw is :wink:

Ik moet helaas nog 2 weekjes wachten met rijden i.v.m. examens.. :cry:

Gelijk ff een vraagje!

De bedrading van de electrische starter die tegen de motor aanligt moeten die niet juist van de motor weg? ben bang dat ze anders doorbranden door de hitte van de motor...

Ja, bij mijn revo zat die draad ook geklemd tussen de kop van de motor.

Ik heb deze ook even losgemaakt...

greetz!

Ik snap het niet helemaal lars (niet dat het mij wat aangaat hoor)

Hier laat je vol trots je Revo zien terwijl je hem op andere sites te koop aanbiedt.

In ieder geval veel plezier ermee als je hem houdt. Ik ben jaloers op je

Hoi Frank,

Nee haha, ik heb deze Revo voor mezelf gekocht, en ik kan aan nog meer Revo's komen en die kan ik dan verkopen en dan maak ik er een beetje winst mee. :wink:

mooi hoor lars....wat blinktie nog mooi voor dat je er voor de eerste keer ermee gaat rijden.:)
het blauwe draadje kun je onder de koelkop bechermer klemmen daar is wat ruimte voor vrij. Je kunt er ook een klein stukje benzine slang omheen doen en het draaje een beetje omleggen...ik ben al snel overgestapt naar starten met een gloeikaars dat voor mijn gevoel iets betrouwbaarder is.

Lars zei:
Hoi Frank,

Nee haha, ik heb deze Revo voor mezelf gekocht, en ik kan aan nog meer Revo's komen en die kan ik dan verkopen en dan maak ik er een beetje winst mee. :wink:

En dat is dus precies de reden dat dat niet op dit forum gebeurt :wink:

Back