@ alfaracer: waarschijnlijk is het de slipperclutch. Ik heb precies hetzelfde gehad...even vastdraaien (niet te vast) en dan weer gaan. Als het toch je koppelingsklok is dan miet je die gewoon even goed ontvetten...
@ kloppie: Ik heb wel interesse in die FOC, laat maar iets horen, misschien ruilen tegen wat revo-onderdelen?.
En nu over mij:
Om alle foutjes die ik heb gemaakt zodat ik als absolute beginner mooi af te ronden heb ik de schroefdraad van mijn koelkop kapot gedraaid...waar de plug in gaat. Ik had alles net aan de praat en gebeurt dat weer.
Maar niet getreurd, gewoon even op internet kijken en ik heb bij RCMART in Hongkong een 3 racing koelkop besteld voor €17.00 inc verzenden.
Deze heb ik gisteren binnengekregen en er meteen opgezet. Vandaag gereden. De motor blijft lekker koel, ongeveer 100 graden. Ik ben nog aan het inrijden na het trucje met de cilinderwand, dus de motor staat behoorlijk rijk.
Ik heb voor het eerst weer eens heerlijk kunnen rijden zonder problemen en het vermogen is ook al redelijk tot goed...
Hier wat foto's. De eerste het verschil in grootte. Links origineel, rechts de 3racing koelkop.
en hier zit de koelkop erop:
@ kloppie: Ik heb wel interesse in die FOC, laat maar iets horen, misschien ruilen tegen wat revo-onderdelen?.
En nu over mij:
Om alle foutjes die ik heb gemaakt zodat ik als absolute beginner mooi af te ronden heb ik de schroefdraad van mijn koelkop kapot gedraaid...waar de plug in gaat. Ik had alles net aan de praat en gebeurt dat weer.
Maar niet getreurd, gewoon even op internet kijken en ik heb bij RCMART in Hongkong een 3 racing koelkop besteld voor €17.00 inc verzenden.
Deze heb ik gisteren binnengekregen en er meteen opgezet. Vandaag gereden. De motor blijft lekker koel, ongeveer 100 graden. Ik ben nog aan het inrijden na het trucje met de cilinderwand, dus de motor staat behoorlijk rijk.
Ik heb voor het eerst weer eens heerlijk kunnen rijden zonder problemen en het vermogen is ook al redelijk tot goed...
Hier wat foto's. De eerste het verschil in grootte. Links origineel, rechts de 3racing koelkop.

en hier zit de koelkop erop:
