Traxxas Revo topic

• Topicstarter Topicstarter alfaracer
  • Startdatum Startdatum
o ring

hoi wie kan mij helpen aan een o ring voor de tankdop of weet waar ik die kan bestellen vroeger was ie blauw nu volgens mij rood of oranje

hallo:grin:,wat is het verschil tussen zogenaamde "penlites"en gewone oplaadbare duracell batterijen?alvast bedant,als het niet hetzelfde is zou dan iemand me het bestelnummer alsjeblieft kunnen geven van pkracing van 8 penlites en een lader:grin:

traxxas revo

hoi heb even een vraag ik heb mijn traxxas revo via marktplaats gekocht volgens de verkoper reed hij met 16 procent nitro hij had zelf geen nitro meer nu is mijn vraag wat gebeurt er als er met 20 procent is gereden start de motor dan niet of slaat ie vrij snel weer af

Een ander nitro percentage vraagt een andere afstelling, wel is het zo dat de ontsteking eerder of later komt. Maar volgens mij hebben 'goedkopere' blokjes daar niet zoveel moeite mee.

RJ

hoi heb even een vraag ik heb mijn traxxas revo via marktplaats gekocht volgens de verkoper reed hij met 16 procent nitro hij had zelf geen nitro meer nu is mijn vraag wat gebeurt er als er met 20 procent is gereden start de motor dan niet of slaat ie vrij snel weer af

De motor moet gewoon goed kunnen draaien op 20% nitro. Je zal het wel opnieuw moeten afstellen. Dat is trouwens iets wat je bijna elke keer wel moet doen als je gaat rijden. Begin op de fabrieksinstellingen, zorg dat de motor warm is en begin dan pas aan de schroeven te draaien. Lees de stickies over het afstellen en dan moet het wel lukken. Slaat de motor elke keer af, controleer dan eerst de gloeiplug. Neem deze ook een paar reserve mee als je gaat rijden. Blijft de motor afslaan en krijg je het op geen enkele manier verholpen dan kun je gaan denken aan lekken of een versleten motor. Bekende lekken bij de trx motor zijn de backplate, carburateur en de dop van de tank.

voor de rest hoop ik dat je de revo rijdend hebt gezien voor je het kocht....

Waar halen jullie je Traxxas revo onderdelen altijd? ik heb voor mijn 2.5 revo de volgende onderdelen nodig

5392 (versnelling pookje)
2060 (miniservo)

De achteruit zit wel op mijn traxxas maar deze onderdelen hebben er nooit opgezeten bij mij:confused:

ebay ben ik niet zo'n fan van...

Waar halen jullie je Traxxas revo onderdelen altijd? ik heb voor mijn 2.5 revo de volgende onderdelen nodig

5392 (versnelling pookje)
2060 (miniservo)

De achteruit zit wel op mijn traxxas maar deze onderdelen hebben er nooit opgezeten bij mij:confused:

ebay ben ik niet zo'n fan van...

Ebay heb ik eigenlijk de beste ervaringen.. wel enkel powersellers en stores.

Ik bestel bij rcplanet of bij RCslot

Ik heb de link al vaak genoeg gegeven ... : Liquid RC discount radio control, no bull shipping supershop :thumbsup:

Ongeacht de grote van je bestelling betaal je maar 0,99 dollarcent verzendkosten ;)

Heeft zeker voor de Revo bijna alles :!: op voorraad , alles wat je in de shop ziet is ook daadwerkelijk op voorraad :!: Verschijnt het niet .... is het er niet , verschijnt het wel heb je het bestelde met een dag of 6 in huis .

de carburateur van mijn revo is kapot, (heb al een nieuwe in huis), maar moet je
de kapotte carburateur gewoon met wat geweld van de motor aftrekken, of zit
tie nog op een andere manier vast?

martijn

Op het carter net onder de carb zit er een moertje , deze eerst losdrraien voor je aan de carb begint te trekken :!:

Na het plaatsen van de nieuwe carb het moertje weer aandraaien :!:

revo gloeipluggen vreter

ik heb mijn revo ingereden volgens de instructies van de dvd maar ik
maar heb nu het probleem dat mijn plug snel kapot gaat!:( gebruik nu een nr 3 plug

Back