Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Perfect vliegweer vanavond, de accu's zijn al vol.
Ik ben rond 19:00 op het veld.
Kan iemand me helpen aan een 2s balanceerkabeltje?
(Bijvoorbeeld van een defecte 2s accu)
en een klein stukje carbon rooving?
(cm of 10-15)
ik zal de volgende keer als ik op het veld kom wel zo'n kabeltje meenemen
je kan toch ook een stukje glasvezel+epoxy gebruiken?
Vliegen momenteel is geen optie met schuimpies of lichte toestellen. Ze waaien alle kanten op. Wou vandaag ook, maar heb de boel maar thuis gelaten, en ben maar boodschappen wezen halen voor in de koelkast, tja , een mens moet ook eens eten inplaats van rondvliegen heel de dag![]()
wie durft de uitdaging aan om deze nog te onervaren piloot een crash course hoe leer ik vliegen te geven?
klopt, snel vliegen is veel gemakkelijker dan langzaam.ik vind het altijd het fijnste om wat sneller te vliegen, dan is het vliegtuig opeens veel stabieler en dus fijner om te oefenen.
heeft weinig nut, de winglets zorgen voor een grote rolstabiliteit.ik mis de aileron's op de reloaded, zou het effect hebben om deze erop te maken.
Bedoel je Wind, waves & weather forecast Volkel - Windfinder ?ik snap wel waar hoe ik de wind moet aflezen op deze site, maar hoe kan ik de rest van het weer hierop zien? (ik snap niet wat al die andere cijfers zijn)