the Wings Nistelrode , verzameltopic

als jij de accu's toch weggooit kan ik ze misschien nog gebruiken?
.

Je mag ze best hebben, alleen hou er rekening mee dat ze dus onbetrouwbaar zijn voor een heli, en ik denk dus ook voor een vliegtuig.

Ik gooi ze wel in de auto. Zodra ik weer op het veld ben, dan spreek me maar even aan.:)

Thom, jij hebt een 3s accu nodig.
Die van jurgen zijn 5 of 6s accu's...

Ik heb nog wel een accu over, dezelfde 3800 mAh die je al een hebt.

nee, zijn 3s vqn jurgen. maar thom deze wil je niet. zoals ik al zei, deze zijn op. je kunt er wel mee vliegen, maar 99% kans dat ze binnen 1 minuut inkakken, of zelfs uitvallen. en dat risico moet je niet lopen. je kunt beter bij hk nieuwe turnigy 20c kopen, die kosten een tientje p/s.

deze zijn op. je kunt er wel mee vliegen, maar 99% kans dat ze binnen 1 minuut inkakken, of zelfs uitvallen.

Nou dat is ook wel erg drastische gesteld. Ik heb gisteren nog een testvlucht gemaakt met die accus. Dat ze voor 99% uitvallen is wel erg, maar nogmaals ze zijn onbetrouwbaar!!!!!!. Zelf zou ik er mijn vliegtuig niet aan wagen dat klopt, mits dit een makkelijke herbouw vliegtuig is zoals die vleugel van Erik.:D

En ja michael (;)) je hebt wel gelijk met:
je kunt beter bij hk nieuwe turnigy 20c kopen, die kosten een tientje p/s.
.

Je moet het zelf maar weten en kijken. Je kunt ze altijd nog weggooien of ik gooi ze weg voor je. dat maakt me ook niet uit.

P.s. het zijn idd 3s accus en niet de 6s voor mijn 500.

Geef ze maar aan Thom .

Hij kan er altijd nog korte rondjes mee vliegen.

Zijn vlieger heeft niet zo veel nodig aan A als de heli.

Mvg Johan

Ps: ze kosten maar een tientje , maar je moet dat ook nog hebben.;)

accu's

ik zal nog wel kijken wat ik ermee kan doen
ben dalijk ook op het veld dus.

@erik
hoeveel wil je voor die andere 3800mah acuu hebben?

ik zal nog wel kijken wat ik ermee kan doen
ben dalijk ook op het veld dus.

Helaas kan ik er vannavond niet bij zijn. Ik heb om 19.30 vergadering. En ik ben bang dat het donker is voordat we uitgebakkeleid zijn.
Ik moet dus helaas overslaan. :(

Misschien woensdag. Veel plezier een allen die gaat vliegen.:)

vanavond

heb net heerlijk gevlogen ik was welliswaar wel de enige (die gevlogen heeft) maar heb het wel solo gedaan!!! denk dat ik nu veel vaker kom

inieder geval tot woensdag

Laatst bewerkt:
Thom bij deze van harte gefeliciteerd met je solovlucht, welkom bij de vleugelvliegers
(blijven we toch in de meerderheid) !!!!!!

groetjes Johan en Carla

Thom was niet alleen

wij waren met vijf man op het veld vanavond, Thom was de enige die heeft gevlogen
eerst nog aan de kabel en later solo. Het ging heel beheerst en netjes geland.

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd thom! nu gaat het pas echt beginnen :D nu zul je zien hoe snel je vooruit gaat, binnen de kortste keren heb je ook een dikke brandstof kist :D

Ik heb trouwens ook wat nieuws, ik heb mijn DLE30 verkocht!

Waarom ? Er komt een Ultimate van 1,80m span met een 3W60 motor.

Duurt wel wat langer voor deze vliegt, maar dit word echt een topkist :D

is er toevallig nog plek bij iemand in de auto voor zondag??

@jurgen ben jij dalijk op het veld dan kom ik nog wel even kijken voor die accu's

Back