the Wings Nistelrode , verzameltopic

Beste mensen. De film van de heli meeting is al klaar en wordt op dit moment geupload naar de site. Ik verwacht dat deze morgenochtend verwerkt is en zichtbaar is voor iedereen.

en johan is lekker aan het bouwen geweest:grin: en heb nog heerlijk in uden gevlogen het was weer ouderwets gezelig:yes:

Ik snap hem wel hoor:

Alleen het bericht van Johan Snijders is om 2.04 gewijzigd in reden typfoutje. Dit was het oorspronkelijke bericht volgens mijn email:

snijders heeft zojuist gereageerd op een discussie getiteld the Wings Nistelrode , verzameltopic, waarop je bent geabonneerd in het forum Verenigingen van het Modelbouwforum.nl.

Dit is het bericht dat zojuist is geplaatst:
ik weet niet wie die lucht opnames bij the wings heeft gemaakt maar hij vliegt achter de pits en zowat boven de snelweg knap stukje vliegwerk????????????:confused:

Nu reagerend op zijn oorspronkelijke bericht, die ik dan toevallig heb gekregen per mail en kan ik zeggen dat het gezichtsbedrog is.:pim:. Maar hij mag de volgende keer wel filmen en monteren, als hij zich geroepen voelt. Hij weet dat hij altijd van harte welkom is:D

Johan, toch bedankt dat je het oorspronkelijke bericht positief hebt veranderd!:D:wink:

P.s. Micheal Hoe was het in Odoorn?:o

Laatst bewerkt:
Hey Jurgen, Jah odoorn was echt HE-LE-MAAAL top! heb echt genoten en weer veel mensen leren kennen. Maa op zo'n meeting waar je blijft overnachten is het toch heel anders want dan leer je de mensen pas echt kennen zegmaar. Heb erg veeel gelachen en geouwehoerd. Veeeel geleerd en ook wel gekke dingen gedaan.

2 van de mooiste dingen vond ik:

met 4 van mijn yak's de lucht in. alle 4 hetzelfde kleurenschema alleen de volgende maten:

1x 1.85m mijne
2x 2.20m
1x 2.70m

en het 2e was TFG (The Funjet Gang), dat was gewoon met 6 funjets op 6S tegelijk de lucht in, en als groepje volgas voorbij komen, dat moet je echt eens gezien hebben dat is gewoon machtig mooi haha!

Maar ik ben er vandeweek met goed weer zeker weer bij, en dan hoor je nog veeeeeel meer :p

Hoe was heli meeting verder verlopen ? Denk wel redelijk veel talent gezien ofniet ? :p
waren de hamburgers lekker btw ? :p ik denk niet dat ze die van odoorn hebben kunnen overtreffen trouwens hoor, dat waren echt superhamburgers :p

Hoe was heli meeting verder verlopen ? Denk wel redelijk veel talent gezien ofniet ? :p
waren de hamburgers lekker btw ? :p

Mooi-mooi. Hier was het een uitstekende meeting. Veel mensen en vliegers. De auto's stonden nog verder dan de boskage. Daarbij heeft Carla heeeeeeeeeeerlijk hamburgers gebakken en dat bleek ook wel want die waren in een mum van tijd OP!:(
Ook de recenties van deze meeting staat positief op de diverse forums.

En talent:confused:. Dat wil je niet weten. ik durfde gewoon mijn heli niet uit te pakken en te vliegen, want dan ben ik echt een "kneusje" die totaal niks kan met mijn heli.:). Als ik dat zie dan heb ik nog een lange weg te gaan en kost het onze vrouw veel "huishoudgeld":p, Dus dat gaat hem niet worden, denk ik:(

waren de hamburgers lekker btw ? :p ik denk niet dat ze die van odoorn hebben kunnen overtreffen trouwens hoor, dat waren echt superhamburgers :p

Talent was er genoeg te zien , begonn bij rond de 12 jaar (schatting)

Verschillende toppiloten uit duitsland en belgie , er waren rond 40 heli piloten

In Nistelrode was zo te zeggen een internationale Heli Masters
(Al onze heli piloten staan nog in een hoekje zich te schamen :D )

En jij kent de Hamburgers van Carla nog niet , daar laat je alles andere voor liggen .

Mvg Johan

Haha ja die van 12 ken ik denk ik wel, zoontje van Albertino ? Als dat zo is, idd die kan het heel goed ;) hebbenwe ook in gilze-rijen al zien vliegen.

En schamen, ja waarom ? iedereen doet toch zn best ? ik was ook 1 van de mindere vliegers in odoorn, maar daarom ben ik niet minder gaan vliegen hoor! moet zeggen, als je met die goede piloten mee gaat vliegen, leer je er in korte tijd erg veel van, en ze slepen je nivo stiekem toch een beetje omhoog.

En ja hamburgers van Carla, dan kan ik idd geloven dat ze erg lekker waren :p binnenkort dan nog maar een meeting organiseren ? :p de internationale hamburger vliegdag ? :p

Fraai filmpje Jurgen echt de moeite van het kijken waard.
Het was volgens iedereen een zeer geslaagde dag en dat kun je aan alles zien en van iedereen horen, we hebben nu gezien waar een heli toe in staat is met de juiste man en veel ervaring aan de sticks.

Mooi filmpje zeg! Ziet er goed uit!

En genoeg inspiratie voor onze helivliegers geloof ik! Er kan weer wat geoefend worden ;-)

Groeten,
Ton

PS: aftiteling filmpje staat MCV ipv MVC, ik weet niet of dat gemakkelijk te wijzigen is?

Nee is niet dringend. Ik heb hem in Hong kong besteld omdat hij in Nl veel te duur is. scheelt meer dan 10 euro. Dus hij komt altijd pas over 2 a 3 weken. Dan nog inprogrameren en er op zetten.

Ik hoop gewoon dat me lader snel komt, dan kan ik met mijn 500 aan de gang tijdelijk totdat de nieuwe esc binnen is.

Laatst bewerkt:
Back