the Wings Nistelrode , verzameltopic

Nee, helaas niet. Ik ben vanmiddag mn funjet aan het afmaken en mn auto inruimen voor weekendje odoorn :D

Dinsdag en woensdag ben ik er wel weer bij.

Dinsdag neem ik een heli gastvliegen mee, zijn er dan nog wat heli experts aanwezig (indien goed weer natuurlijk ?)

Dat is heel fijn. Ligt er een mooi visitekaartje.

@jurgen: Ben net thuis, zal die ESC inpakken. En ook een gas-soldeerboutje.
Moet wel ff naar de manual zoeken. Er is altijd een 450 mee gevlogen, dus het meeste zal goed staan. En koppelen aan de thottlestick is zo'n beetje bij elke ESC hetzelfde.

Ik ben er tussen 8.30 en 9.00 uur. Dan verwacht ik ook het aggregaat.

Was vandaag prima vliegweer en wij hebben lekker gevlogen met onze vleugel-toestellen
Wij zijn er zondag rond 9.00 uur met koffiezetter en de kooktoestellen, de koelkast is er al er zijn ook al wat extra stoelen.
groetjes en tot morgen Johan

:!:Even een huishoudelijke mededeling. Ik kreeg vandaag van mensen te horen dat de film van de pipermeeting niet via de telefoon zichtbaar was. :???:
Bij nader onderzoek bleek dat ik de rechten voor mobile telefoons en draadloze tv's had uitgeschakeld.
Mijn excuses hiervoor. Inmiddels heb ik het veranderd en moet het probleem zijn opgelost.:!:

Bij deze iedereen nogmaals bedankt voor het tot een succes maken van deze helimeeting.
Er staan nu al zeer positieve reacties op het HA-forum.
Frank3

Back