the Wings Nistelrode , verzameltopic

Odoorn was echt gezellig, we hebben ons al ingeschreven voor de bbq van volgend jaar ;)
het was wel een eindje rijden, maar dan hebben we wel mooi een stukje Friesland gezien. even bij Theo op de koffie geweest (grapje :D) en weer rechtsomkeerd gegaan om nu de goede afslag te nemen XD

in N'rode is het ook mooi geweest lees ik. zaterdag nog iemand uitgezwaait in Odoorn met de vraag of die morgen ook weer naar Odoorn kwam. 'nee,' zei hij 'dan heb ik een andere meeting in N'rode' (ik meteen mijn The Wings-shirt laten zien :D)

ik zie jullie van de week ofzo weer!!

oh Michael, wil je mijn vest meenemen als je naar de club gaat (gewoon in de auto laten liggen tot ik er ben?)?

in de middag kan ik ook niet. 's avonds misschien wel, maar ik dacht dat het zaterdag wat minder weer werd.. zondag weer dan?

Vrijdag avond en zaterdag ben ik er zoiezo niet! heb dan verjaardagen. Vrijdag en zaterdag worden de beste dagen volgens buienradar, maar zondag ook dikke kans dat we het droog houden :p

Vrijdag middag en zondag middag ben ik er!

Vanavond thuis met Jan Vogelzang aan zijn HK500 zitten sleutelen.
Het was toch geen vliegweer, en zo ben je er toch mee bezig.
Er zat al een hoop goed, dus het schoot lekker op. Nu moet er toch echt gevlogen worden om de tail goed te zetten, en ook te controleren op bladspoor etc.

En natuurlijk ook om de instellingen in zijn zender helemaal goed te zetten voor een beginnend helipiloot.

Dat komt allemaal nog wel. Daarvoor moet het echt rustiger weer worden, en zeker droog.

Het was wel een gezellig avondje. Hij is ook niet op zijn mondje gevallen, dus dat paste mooi.

Vanavond thuis met Jan Vogelzang aan zijn HK500 zitten sleutelen.

En natuurlijk ook om de instellingen in zijn zender helemaal goed te zetten voor een beginnend helipiloot.

Je hebt weer aardig je best gedaan Frank. Mooi dat er weer een heli piloot bij de club komt.:banana:

Jurgen,
Kunt evt wel bij mij laden of een lader lenen.
Moet ik ff naar de capaciteit kijken. 6S , 3000 mAH bij 1C??
Frank3

Ik denk dat ik hier wel even gebruik van maak tot mijn lader door de TNT wordt vrijgegeven. Nu heb ik gisteren even in de tuin nog gehoverd met de 450 en nu word de esc niet warm. Ik snap er spreekwoordelijk de ballen niet van, maar dan is er maar 1 conclusie mogelijk: Hij is niet te vertrouwen, dus eraf met die zooi!:mad:

nog al n heli piloot ?dat ze maar ns meer in sleepvliegen en zweefvluchten gingen doen dan hoef ik niet altijd op n ander te gaan vliegen:wink:

? Als je dan eerst eens komt vliegen... Frank en Ton hebben allebei sleepkisten en johan tegenwoordig ook, dus laat maar weten wanneer je er bent ik denk dat ze dan vast wel iets meenemen.

? Als je dan eerst eens komt vliegen... Frank en Ton hebben allebei sleepkisten en johan tegenwoordig ook, dus laat maar weten wanneer je er bent ik denk dat ze dan vast wel iets meenemen.

?? frank en ton hebben n sleepkist samen met mij ja!!!:yes:maar daar sleept alleen frank mee!! en vliegt ton er af en toe n rondje mee, ik heb er n paar keer mee gesleept maar er was iemand die vond dat ik er n rondje te veel mee maak dus ben ik acuut gekapt met het gedoe:yes:

Laatst bewerkt:
Een verzoek van mij aan allemaal:

Dit draadje is niet geschikt voor dit soort berichten.
Berichten komen anders over dan bedoeld en daardoor kunnen situaties uit de hand lopen.
Probeer alstjeblieft persoonlijk in gesprek te gaan in plaats van onaardige berichten te sturen die de hele wereld kan lezen!

idd, ik denk dat er zo heel wat frustraties ontstaan, johan: waarom kom je niet gewoon van het weekend weer eens even langs. dan zul je zien dat er niks aan de hand is, en dat het via het internet allemaal anders overkomt dan normaal. Ik ben er zondag als het goed is de hele dag, en het lijkt me leuk je weer eens te spreken.

Back