the Wings Nistelrode , verzameltopic

leuk. lekker gevlogen en de heli van michael doet het in mijn optiek best goed.
Zie je morgen frank. Ik denk dat onze zoon ook mee komt omdat de vrouw even weg moet.

Owjee, moet de piper nu dus mee ? Of mn heli thuislaten ? :p of is het bij hem niet zo van: jij hebt met mijn heli gevlogen, dus nu mag ik met jouwe ? :p

Vliegen ging erg goed vanavond! Het was stiekem toch weer een half jaar geleden dat ik heli heb gevlogen, maar het voelde direct vertrouwd aan, en zelfs nog beter als eerst!

Voor de vliegtuigmannen, niet bang zijn! heli is gewoon voor dr bij hoor :p daar maak je toch geen echte hobby van ? XD (grapje :p)

Ik dacht dat je zondag ook al had gevlogen met je heli. Mbt onze zoon, hoef je niet bang te zijn. Hij weet dat hij papa's heli ook niet mag gebruiken. dus dat gaat goed komen.

Haha nee ok dan ist goed :p en zondag heb ik wel gevlogen ja, maar dat was 1 minuut hooveren om te kijken of die goed was afgesteld en de gyro een beetje af te stellen ;) Gister heb ik pas ''gevlogen'' dan :p Heb de speling uit de kop nu, en zet vanavond mn uitslagen nog ee tikkeltje groter :p heb ze op 80% staan en wil nu naar 100%.

Vanavond ook maar weer de yak eens uitlaten :D Hij geeft gewoon nog beter weer aan als gisteravond :o

stick mode?

Vraagje: welke stick mode is 'standaard' op de club in Nistelrode?
Een collega van mij wil beginnen met modelvliegen en woont in Uden, dus ik heb hem geadviseerd eens bij jullie langs te gaan.
In de tussentijd wil ik hem vats wat laten oefenen met een simulator, maar dan natuurlijk wel meteen met het gas en de rolroeren op de plek waar jullie het ook gebruiken.
Bedankt,

Ron

Dat maakt niks uit hoor :D Wij hebben vliegers in alle modes. Maar als ik het zelf mag aanraden zou ik zeggen mode 2, dat is volgens mij ook de meest gebruikte wel, en daar kan ik hem dan evt ook wel les in geven oid...

Hoe laat ben je er vanavond Micheal? Of ben je er al vanmiddag misschien?

@ Ron Gijzen. Je mag de persoon altijd langs laten komen voor meer info. Wij zijn er normaliter gewoon op woensdagavond - zaterdag en zondag. ( afhankelijk van het weer )

Je mag niet eens bellen, want ik KAN niet te laat komen vanavond :p ik heb nu geen tijd afgesproken maar aangegeven rond welk tijdstip ik er hoop te zijn XD haha :p Maar gaat wel lukken hoor, auto zit alweer vol, ben nu accu's aant laden dus ik heb er vanavond 4 voor de heli, en een tankje of 5 nog voor de yak, dan is alles alweer op XD

Funjet is btw ook weer bijna klaar, was gister halverwege, en toen was mn lijm op XD

Ik krijg net te horen dat mijn vrouw graag heeft dat ik even mee ga. Dit betekend wel dat ik het vannavond niet haal om te komen vliegen.:(
:(:(:(.
Sorry, maar dit heeft even voorrang!:???:

We zijn er nu, en als het mee zit zijn we om 17.00 uur weer weg.
Normaliter rijden we er 1 uur op, maar we krijgen natuurlijk file bij Arnhem en Nijmegen. Dus 1 uur extra voor de file is........misschien om 19.00 uur weer in terug om toch nog even te kunnen vliegen.:)
Lets hope so!.............................................Ik wil zo graag vliegen. (verslavend:D)

Ik ben :???: maar hoop dat mijn planning lukt. Anders zie ikk jullie zaterdag / zondag wel weer.

@ Ron:
Dank voor je belangstelling.
De keuze in zendermode is vrij maar als je aan de kabel wil leren vliegen, kun je het beste mode 2 kiezen.
(gas + richting links. rolroeren + hoogte rechts)

Sneak preview.
foto0058.jpg

Door het TL licht lijkt het blauw, maar het is toch echt paars.
Er komt nog wel wat meer kleur op de romp maar ik ben er nog niet helemaal uit wat erop komt.

Back