the Wings Nistelrode , verzameltopic

Mooi. Jhons Nigne egel vliegt weer als een zonnetje.
Er waren wat linkjes niet lekker en de mainschaft was krom. Vandaar dat hij niet afstelbaar was. Nu heeft hij de as vervangen en nu vliegt hij weer als een zonnetje
Dus dat is ook opgelost. Kan hij oefenen op z'n boot.

P.s. Moet ik helimeeting ook filmen?

Jurgen, filmen zou geweldig zijn.

En fijn voor John dat dat kleine ding het weer doet.
Hij had ook iets met zijn 500, kon ik voor zijn vakantie niet meer oplossen. Weet niet of dat nu al geregeld is. Niks meer van gehoord. Jij wel?

Hij had ook iets met zijn 500, kon ik voor zijn vakantie niet meer oplossen. Weet niet of dat nu al geregeld is. Niks meer van gehoord. Jij wel?

Volgens mij was zijn 5oo weer gerepareerd. Athans er zat een nieuwe staartservo op en wat andere onderdelen. Echter weet ik ofdat hij vlieg klaar is of nog afgesteld moet worden.:cool:

Vandaag ben ik in het buitenland :D, te gast in Nottuln .

Daar is een vliegshow en mijn zoon woont daar .
Dus 2 vliegen in een klap.

De Decathlon is ook weer bijna klaar , alleen nog de strutz maken .
Kan hij volgend weekend weer de lucht in .

Mvg Johan

Ik neem mn piper niet mee, dus de auto is ingeladen. Kan er tussen 6 en half 7 zijn :p Ik verwacht er zoiezo wel meer, want het is ee prachtige dag. Niet te veel wind, geen regen :D en vroeg vliegen want 1 min puntje, door de bewolking en de tijd van het jaar, is het snel donker :(

En als je nu nog eens naar buiten gaat :p hier is de lucht strak blauw :D niks aan het handje, niet zeuren, en gewoon om half 7 er zijn XD gaan we samen heli vliegen ;)

Natuurlijk neem ik mijn Zagi mee,
Mijn nieuwe kist is nog niet binnen...
Als ik de accu's op tijd vol krijg, gaat de Felix ook mee.

Back