tamiya scania r620 eerste testrit gemaakt met de city oplegger

ben vanavond weer even bezig geweest met de klep. De hefarmen heb ik nu van aluminium gemaakt en ben begonnen met het uitzoeken hoe ik hem ga openen en sluiten met servo.
Dat is nog een heel uitgezoek om hem netjes werkend te krijgen

ben vanavond weer even bezig geweest met de klep. De hefarmen heb ik nu van aluminium gemaakt en ben begonnen met het uitzoeken hoe ik hem ga openen en sluiten met servo.
Dat is nog een heel uitgezoek om hem netjes werkend te krijgen

Ik zat een beetje mee tedenken;), hoe je hem netjes werkend krijgt. Weet niet misschien zit ik er naast ofzo, maar misschien met een spindel of hoe ze dat ook noemen:confused: haha. ff een linkje Carson 907056 Antrieb f. Muldenkipper - RC Trucks & LKW

Dan namaken in iets kleiner formaat.:confused: Dan gaat hij rustig open en dicht en hij is wat sterker. Maar misschien zit ik er ook naast. Hier een kort filmpje van een laadklep stond ook hier heb het forum.

[media=youtube]7AMiCBgXVNI[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaaf die onderschuif laadklep. Misschien de volgende uitdaging. ik heb er ooit een in 1 op24 gemaakt om hem dan werkend te krijgen moet ook wel lukken.
Dankje voor het mee denken dennis, Ik zat zelf aan gewoon 2 servo's te denken een tegen de vloer aan en dan zo naar de hef arm met een stangetje en een rechtstreeks naar het plato voor het openen. Moet alleen de juiste afstelling vinden dat als ik met de klep naar boven of benede ga dat hij vlak blijft staan en niet dat als je naar boven ga dat hij te geleiketijd kleinbeetje schuin gaat en naar beneden ook. Dat is wat ik moet uitzoeken. Spindel is wel een goeie optie van je maar denk dat het erg groot word daar onder.

hier nog 2 foto,s van mijn laadklep in 1 op 24

IMAG0242.jpg

IMAG0203.jpg

En als het niet lukt zal er een heftruck moeten komen. Carson Linde b.v.
Of een RC Kooiaap bouwen :rolleyes:

Offtopic
### Ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft Peter van Rijnsbergen ooit een rc kooiaap gebouwd.
###
ontopic again...

dank jullie jongens. Maar ik ga verlopig nog even door met dit tot dat het werkt of dat ik het zat ben maar dat kan lang aan :D

Dus denk dat ie wel gaat werken :D

hier nog een paar fotos van de klep. De hefarmen van aluminum voor dat ik ze bij gewerkt heb. En na het bijwerken gemonteerd. En nog fotootje voor hoe hij er bij staat voor zondag

IMAG0624.jpg

IMAG0625.jpg

IMAG0626.jpg

Vandaag in hengelo wezen rijden. De oplegger voor het eerst de baan op. Ben zeer tevreden over het rijgedrag van de trekker en oplegger. Stuurt goed en zeker met de as omhoog dan draait hij echt krap.
Alleen de trekker heeft nog een spannings probleem als ik ongeveer een uur of 2 gereden heb dan heeft hij af en toe dat hij niet op de zender reageerd en rustig rechtdoor blijft rijden. Ik zelf denk dat het aan me snelheids regelaar licht. iemand nog andere sugesties

ja jeroen je combi reed zeer mooi. en zeer strak met draaien.

dat van dat recht door rijden van je truck. kan ook de batterij zijn.
dat doet de truck van mijn zoon soms ook.

gr willem

@ willem Zou kunnen dat het de accu spanning minder word maar dat het al na een paar uur is vind ik wel erg snel. Sander heeft vorig keer met mijn accu gereden in steenwijk en die heeft met mfu gereden en ik zonder en hij heeft het ruim de hele ochtend vol gehouden.
Het rijgedrag ben ik ook zeer tevrede over.

@ stien nee ben ze nog niet tegen gekomen denk dat die rond deze avond of de loop van morgen wel volgen in het topic van hengelo

@ jurgen Dankje. De man van jou mag er ook best wezen denk dat dat ook wel een dikke truck gaat worden.

Back