tamiya scania r620 eerste testrit gemaakt met de city oplegger

de plaats waar ik hem nu geklemt heb daar komt de servo. de boven kant van het chassis
komt straks een traanplaat dus er is straks niks van te zien.
ik heb een carson reflex 6 kanaals zender die heeft boven 2 schakelaars waar van 1 met 3 vaste standen die gebruik ik daarvoor

vandaag weer even verder gegaan heb nu het mechanisme en servo vast kunnen zetten.
was nog even gestoei met de servo waar ik die ging plaatsen en hoe ik de vast ging maken,
Heb uiteindelijk mooi plekje kunne vinden.

vragen of suggesties zijn welkom

IMAG0484.jpg

IMAG0483.jpg

weer even met een beetje spuitwerk bezig geweest eindelijk weer een beetje resultaat van me werk altijd leuk. nog een paar kleine plakfoutjes bij werken en dan kunnen ze eerdaags in de blanke lak. ben er niet ontevrede over

IMAG0491.jpg

mooi gedaan . het wit op de spatborde heb je dat met penceel gedaan ? of heb je hier ook stickers voor ? miss een site ? heb ze al gezien op ebay maar enkel in cgrome daarom de vraa

dank jullie

de spatborden heb ik met een penseel gedaan denk dat is een keer proberen hoe dat word.
De side skirts heb ik het zelfde als sander gedaan afplakken en spuiten word het redelijkste strak en wat randy zegt is ook nog een goeie optie

vandaag de randje van de spatborden strakker gemaakt na een tijdje kijken was ik er toch niet echt tevreden over. Verder ben ik even met de bestickering bezig geweest om een malletje van te maken. De zijkant ben ik zeer tevreden over en ga ik met kleur en tekst deels invullen. De voorkant weet ik nog niet helemaal of ik het zo ga doen ben er nog niet helemaal over uit. Iemand sugesties? Morgen komt de jongen die de stickers voor me gaat maken om me ideeen even door te spreken en kijken hoe hij er over denkt

Suggesties en evt veranderingen zijn welkom

IMG-20130320-WA0002.jpg

IMAG0501.jpg

IMG-20130320-WA0003.jpg

IMAG0496.jpg

IMAG0497.jpg

Back