Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
tamiya scania r620 eerste testrit gemaakt met de city oplegger
Vandaag weer even verder met de trailer de trekker spullen liggen in de blanke lak te drogen. Ik ben nu toch aan de laadklep begonnen de eerste vormen van het platform
beginnen te komen
Marco tamiya verf hebben ze nog en hun zijn meer op treinen gebaseerd derest doen ze er een beetje bij heb ik het idee
Arjen, dat is inderdaad een leuk idee om te maken weet alleen niet of de trailer blijft zit al weer in me hoofd met het idee voor me volgende oplegger. Dus weet ook nog niet of ik de klep werkend ga maken of alleen staties. Ga wel zoiezo een laadklep frame en hef armen en cilinders maken
verder nog wat achterlampen in de bumper gemonteerd en verder met de spatborden morgen weer het een en ander opbouwen
Vandaag weer even een uurtje bezig geweest en het een en ander af gemaakt en gemonteerd. Hopen dat van de week ook me stickers klaar zijn dan kan de cabine ook verder in elkaar
thanks. Ik heb eerst de grill blauw gespoten en na een paardagen wachten heb ik hem nouwkeurig afgeplakt en daarna wit gespoten. en als die uitgehard is kan je hem in de blankelak gaan zetten
Vandaag weer wat verf werk gedaan nu de 3e kleur aangebracht
Zwart de handgrepen op de deuren en de deur stijl en de plaat achter het raam aande zijkant. verder het bovenste randje van de grill is ook een kunstof rand in het echt dus
die ook mooi zwart gemaakt. gelijk het scania grill embleem de stcker geplakt