tamiya scania r620 eerste testrit gemaakt met de city oplegger

heey jeroen,

je bent aardig druk geweest zo te zien.

maar zou je het randje rondom de zijramen en de volledige A stijl ook niet zwart maken, dat geeft iets meer uitstraling denk ik.

hieronder een voorbeeld zoals ik het bij de rouwmaat truck heb gedaan.

Foto-XBZQB3SP-D.jpg

Gr Randy

dank jullie. Ja schiet al weer lekker op ja gelijk weer het een en ander bij verkerk besteld. Dus heb de motor ook gelijk mee kunnen bestellen.

@randy

Ik zat daar inderdaad erg over te twijfelen zal ik het doen of niet. Ik kon niet echt een duidelijke afbeelding van het geheel vinden maar wel van hoe ik het nu heb. Dus ik denk doe ik het zo kan altijd nog uitbreiden. Maar denk wel dat het hem goed doet dat stukje ook nog mee zwart maken

Hier nog een foto van een real life oplegger welke hetzelfde stuurmechanisme voor de achteras als jou gebruikt ;)
Moest hem even iets kantelen anders zag je niets :D

1487_350.jpg

haha ja mooi duidelijk te zien zo ik zag de foto al eerder voorbij komen ergens.

Vandaag weer een stukje verder gegaan met de oplegger.
Ik heb de zijafscherming steunen gemonteerd en de fietservang planken gemaakt
en gemonteerd.
Aan de rechter zeide volledige planken en links het voorste deel
daar achter komt nog een gereedschap kist of accubak

IMAG0519.jpg

IMAG0518.jpg

IMAG0517.jpg

IMAG0516.jpg

IMAG0515.jpg

Ja dat wel maar gaat om het resultaat toch. En kan wel alles
Kant en klaar kopen maar dit is veel leuker.

Vanavond komen me stickers zal mijn benieuwe

Stickers zijn gister avond laat binnen gekomen zien er echt gelikt uit. Straks ga ik beginnen met plakken op de cabine. Als het goed is zijn de orginele scania stickers ook binnen gekomen anders heb ik die dinsdag. Dan kan ik de cabine afmaken.

hier een sneak preview van hoe ik 1 kant klaar heb en aan de andere kant de witte erop

IMAG0529.jpg

IMAG0530.jpg

IMAG0531.jpg

IMAG0532.jpg

het is zeer goed gelukt al zeg ik het zelf het ontwerp is iets anders geworden dan
dat ik verwacht had de sticker man heeft zijn eigen inspiratie beetje toe gepast met
goed resultaat

zo de rest ook geplakt en even alles los in elkaar gezet voor een totaal plaatje. De linker kant is iets minder gelukt dan de rechter kant zit een klein plekje in de sticker en de zilvere lijn was een klein stukje andere maat dan de witte. maar denk niet dat het storrend is

IMAG0539.jpg

IMAG0538.jpg

IMAG0537.jpg

IMAG0536.jpg

IMAG0535.jpg

Back