Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jorrit zei:Een launchpedal gemaakt van aluminium U profielen. Kosten: €5,- en een uurtje knutselen. Functioneert perfect! 8)
![]()
![]()
![]()
Ik heb in mijn Sniperke met 4s 2600 Hyperion G3 met 2W20 - 50ampere ook een Castle Creation 80 geprobeerd, deze viel na 1 minuut thermisch uit ... evenals een Hacker 70, of Jeti SPIN55.Heb deze regelaar (80A - 120A burst) al een tijd in huis. Ga het hier maar mee proberen denk ik. Zit niet helemaal aan het maximum, dat ligt op 65A dacht ik. En met de 2W-23 mag ik niet continu vol gas vliegen op 5S. Kan hij weer wat afkoelen.Maar hij heeft sowieso een temperatuur cutoff, hopelijk redt deze de regelaar van zijn eventuele ondergang. Je zou eigenlijk een heatsink door de huid moeten steken zodat deze contact heeft met de vliegwind. Dan is koeling geen enkel probleem lijkt me. Ziet er alleen niet uit.
![]()
Waar de meeste zich in vergissen is dat regelaars met name HEET worden als ze moeten gaan regelen.En met de 2W-23 mag ik niet continu vol gas vliegen op 5S. Kan hij weer wat afkoelen.