Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Verlengstuk van post 54
zijn hele draadjes van klachten over de hoofdligger. De Super Sniper90 schijnt nog veel erger te zijn.
het is eigenlijk een echt instapmodel die destijds voor 350W was gedacht. Een lichte setup zou hem heel kunnen houden.
Ik had hem op 1100g dacht ik met 900g thrust. Bungee spanning weet ik niet maar het trok goedDe ring die om de lanceer pin heen zit sloeg wel een paar keer naar voren toe en beschadigde de achterkant van de sniper.
Hoi Jorrit, snel gaan vliegen met die sniper, vliegt heerlijk strak.
Ik had ook 2x 2S 3200mAh langs de tunnel en een los ontvanger pakketje van 350 mAh helemaal voor in de neus. Vlieggewicht van 1200 gram (incl Eagle tree logger).
Ik had een bungee van JEPE, geleend van een clubgenoot, die ik zo strak trok tot er geen rek meer in zat en dan liet ik hem een metertje ontspannen.
En wat je regelaar betreft, in de tunnel is natuurlijk de beste optie maar daar zal jij niet meer aan beginnen denk ik zo (niet het makkelijkste klusje die tunnel erin fabrieken).
Als je aan de max van je regelaar zit 80Amp zo te zien dan kun je wel eens problemen krijgen met de koeling, misschien dat het met een CC meevalt. De nieuwe CC ICE regelaars zijn gemaakt om compacte omgevingen te worden ingebouwd maar dan nog willen ze een minimale luchtstroming over de sink hebben. In de gaten houden dus!
succes met je maiden straks