Tja.. het is gewoon een optelsommetje.
Ymro, ik snap niet helemaal dat je toch nog zover was gekomen.
Mij had je best kunnen geloven hoor, en zoniet valt wat ik zeg best makkelijk te verifieren. geloof me ik heb geen commerciele belangen.
Maar als de winkelier dit al durft te zeggen over hun eigen super aanbieding (lijkt mij dat ze die dus graag willen verkopen)
Dan weet je echt al genoeg inderdaad. in ieder geval props voor die zaak voor hun eerlijkheid.
Het is heel erg simpel.
Bij zenders van een dergelijke prijsklasse zou je niet hoeven te kijken of het bereik in ieder geval conform is met dat van de goedkoopste budget zenders.
De meesten zullen daar nooit aan denken omdat het eigenlijk voor zichzelf zou moeten spreken dat het goed is.
Er is voor mij nog zoeits als waar voor je geld krijgen.
Als je een zender uit een dergelijke prijsklasse koopt wil en verwacht je een product waarmee je lang kunt doen en wat compleet is.
Als het dan bij elementaire dingen als bereik niet goed zit is dat gewoon onacceptabel.
Die storings of gevoeligheid voor spanningsdipjes eigenlijk net zo belachelijk wat mij betreft
Dingen zijn immers al jaren op de markt.
Heb serieus het beste voor met mn medehobbyisten en daarom mijn commentaar.
Ik moet zeggen, als ik mensen zie die echt wel beter weten die aankomen met het valt wel mee het is wel oke..
Dan kan je van mij weer een (lompe) post verwachten.
We zijn hier toch om elkaar te helpen
Waarom willen sommigen zo graag de schijn hoog houden dat dit goede producten zijn?
Heb persoonlijk behoorlijk wat er over gelezen, het helaas zelf mogen ervaren (ook serieus mn best gedaan om problemen te verhelpen met bec, glitch cap, andere ontvanger)
Als je met een goed gevoel een auto zender wilt kopen waar je echt van uit kan gaan dat het goed zit haal dan wat anders.
Na alle research en uitproberen dat ik zelf heb gedaan ben ik zelf tot de conclusie gekomen dat merken als Sanwa en Futaba op ALLE GEBIED 100% zeker beter zijn dan het vergelijkbare model dat spektrum er tegenover zou leggen.
De algehele kwaliteit dus alle aspecten van de zender zijn daarbij gewoon beter daar ben ik persoonlijk van overtuigd, dus van bouwkwaliteit tot aan functies en prestaties alles.
Maar dat is aan de mensen zelf om te oordelen, en dan blijft er altijd nog het persoonlijke vind ik het lekker aanvoelen/in de hand liggen wat natuurlijk persoonlijk is.
Add voor frisso en paulus, 100 meter is niet bepaald een magische grens.
Ook mijn zender kwam wel iets verder dan 100 meter. Maakte het niet minder ondermaats.
Als ik daar met mijn kleine autotje al serieus tegen aanloop wil ik niet weten hoe irritant het zou zijn met een grote zoals een 1/8 truggy of bigscale. Die je uiteraard op afstand beter blijft zien.
Jawsma wat is het nou een 'goede zender' of een 'goede zender voor op een baan'
Dat laatste dus en dat is dan persoonlijk.
Genoeg bereik?
Nogmaals er is ook zoeits als waar voor je geld krijgen
Beetje krom comment imo.
Grts