spektrum DX3S DSM

Ik heb een keus gemaakt en ik heb een futaba t3pk met 2,4gh module.
Alleen nu alles uitvogelen. Met al die modus

Hey ymro, ik hoop dat het goed bevalt niet bekend met dat model maar ik denk een goede keuzen :)

Hey Roelof wat je zegt over de ontvangers kan kloppen, wil ik wel meteen bij zeggen dat het dan niet aleen bij de SR300 blijft, bij de dx2 en 3s krijg je ook de SR3300T daar zit het probleem zowieso ook in.
Deze ontvangers ben ik zelf 100% zeker van dat ze het hebben, heb ze zelfs getest in combinatie met een spektrum S100 servo erop was eigenlijk geen verschil te merken tussen deze ontvangers.
van die 2 weet ik het zeker, maar ik weet eigenlijk ook wel zeker dat het ook daar niet ophoud en er nog wel een aantal ontvangers zijn. Denk dat de SR300 wel zon beetje de meest voorkomende surface ontvanger is van spektrum....

Denk ook dat de responstijd niet een grote issue is verder zeker niet voor de meesten maar ik geloof wel dat je het kunt merken.
Het viel mij wel op dat mn 4PL erg snel reageerde maar ik had er bij de spektrum geen last van dat het langzaam was.. wie weet vanwege andere dingen waar ik al op zat te letten..
Op de computer merk ik het wel als ik mijn muis van 125HZ (windows default) zet naar 500 of 1000
De 4PL is nog de snelste niet volgens mij, de 4PKSR nieuwste model is de snelste denkik met fasst.
Grts

Laatst bewerkt:
Back