TIMBERWOLF
Forum veteraan
mooi, gemaakt piet,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad Peter, het past voor géén meter! Maar, als alles netjes zou passen is er ook niet veel aanJa de verschansing is een uitdaging op zich Piet. Mooi deurtje trouwens
Vragen en/of opmerkingen zijn altijd welkom Peter, ik heb al eens eerder gemeld dat ik ook gewoon fouten maak en ook wel eens ergens overheen kijk. Hier zal het er dan ook om spannen denk ik alhoewel de lijst naar onderen slechts een halve mm breder is. Eén en ander heeft te maken met het zicht wat ik persoonlijk mooier vind dan de smalle gouden lijst. En de totale breedte tussen deze lijst en de lijst onder de poorten is ongeveer gelijk aan het bouwschema, dat scheelt nagenoeg niets. Ik zal alles nog eens goed na meten en mocht het zo zijn dat de lijst iets te breed is dan haal ik er nog een stukje af. Alles is nog dry-fit tot ik zeker ben dat het goed is.Ziet er mooi uit Piet, (ik hoef vast niet te vragen of je genoeg ruimte overhoud voor je versieringen, ik had namelijk minder dan een millimeter over)
Zover ben ik nog niet Peter, dat moet ik nog even bekijken. Ik dacht gelezen te hebben dat die ringen alleen aan de zij- en voorkant(en) komen omdat je daar de gaten niet moet uitboren. De ringen in de gewelfde schotten kun je ook goudkleurig schilderen i.p.v. rood, dus hebben daar de photo-etch ringen eigenlijk geen functie. Of ik ze ook goud ga maken beslis ik later.Mooi hoor.
De photo-etch ringen laat je nu achterwege Piet?? want ik zie dat je de ringen in de gewelfde verschansing mee geverfd hebt.
Eén van de vele voordelen als je het hele pakket hebt....Die bedoelde ik inderdaad Piet, ze waren nu makkelijker te monteren als na de montage van de potdeksels.![]()