Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Normaal gezien heb je daar gelijk in Peter, maar aan de buitenkant waar de ornamenten komen veranderd er niets, de verschansing die er op komt is net zo hoog als op het model van DeA. Ook zijn mijn dekpanken iets dikker, dus het gaat al met al slechts een kleine mm schelen aan de binnenkant, hetgeen dus niets uit maakt.Ziet er leuk uit Piet, maar ik zou niet teveel met de hoogtes spelen als ik jouw was, want die 2 millimeter kun je nog wel eens gaan missen als je met de versieringen bezig gaat.![]()
Een beetje teveel krediet STP, kijk maar eens rond hier er zitten wel meer mensen die hier prachtig werk leveren. Maar even goed bedankt voor je complimentIk ben maar een leek maar wat mij betreft blijf je de mooiste bouwer dat hier zit!
Hier ben ik het van harte mee eens. Zelf lees ik met plezier de verslagen van Piet door. Ook de andere verslagen zijn zeer volledig en de tips van de hand van Piet zijn waarschijnlijk voor veel mensen een inspiratie geweest. Hiermee wil ik andere bouwers niet te kort doen want er zijn nog meer geweldenaars hier aanwezig, met een voltooid bouwverslag of mensen die nog aan het bouwen zijn. Het is te waarderen dat mensen verslagen plaatsen en mogelijk niet allemaal een bepaalt niveau halen wat Piet toont.Ik ben maar een leek maar wat mij betreft blijf je de mooiste bouwer dat hier zit!