Gelukt!
Vanmorgen een Chinese 1.00mm CHT Nozzle opgehaald bij het postkantoor en deze vervolgens opgeboord naar 2.50mm.
Al bij het tweede testprintje de sweetspot gevonden bij een 25% Extrusie waarde.
En ik kan eigenlijk al zeggen dat deze Chinese oplossing van het CHT gebeuren beter werkt dan de Zweedse CHT BondTech nozzle.
Net even een tikkeltje meer oppervlakte/warmte vergroting met hun
koperen inserts.
Gewoon erg gaaf!
2.50mm nozzle met 1.75mm LW PLA filament van 3D LabPrint......
Ik was bijvoorbeeld al blij dat als ik 2 rollen
LW filament met de toenmalige 1.80 CHT nozzles aan het uitprinten was met 25% Extrusie mijn 20 Euro nozzle daarmee al had terug verdient.
In ieder geval ga ik vandaag of morgen nieuwe Chinese nozzles bestellen zodat ik in de toekomst meer kan testen.
Deze afgelopen (test) maanden waren zeer succesvol!
Groet :Robin
Vanmorgen een Chinese 1.00mm CHT Nozzle opgehaald bij het postkantoor en deze vervolgens opgeboord naar 2.50mm.
Al bij het tweede testprintje de sweetspot gevonden bij een 25% Extrusie waarde.
En ik kan eigenlijk al zeggen dat deze Chinese oplossing van het CHT gebeuren beter werkt dan de Zweedse CHT BondTech nozzle.
Net even een tikkeltje meer oppervlakte/warmte vergroting met hun
koperen inserts.
Gewoon erg gaaf!
2.50mm nozzle met 1.75mm LW PLA filament van 3D LabPrint......
Ik was bijvoorbeeld al blij dat als ik 2 rollen
LW filament met de toenmalige 1.80 CHT nozzles aan het uitprinten was met 25% Extrusie mijn 20 Euro nozzle daarmee al had terug verdient.
In ieder geval ga ik vandaag of morgen nieuwe Chinese nozzles bestellen zodat ik in de toekomst meer kan testen.
Deze afgelopen (test) maanden waren zeer succesvol!
Groet :Robin