Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet precies welke spijkers je bedoeld, maar als het gaat om die op het dekhuis, daar zijn de fineer latten van verwijderd en word opnieuw gefineerd, zowel boven- als de voor en achterkant. Het zelfde geld voor de luiken. (stond overigens al in mijn tekst).er zitten mooie details op. Jammer van die geroeste spijkertjes. Daar zou ik wel iets mee doen. Misschien bekleden met een velletje fineer van noot
Koos voor jou maak ik ten alle tijden een uitzondering, dus af en toe een fotootje hier in dit verslagNou Piet, hier heb je een flinke klus aan, maar dat is jou wel toevertrouwd.
En tja geen verslag schrijf jemaar een fotootje op zijn zijn tijd moet toch kunnen, nietwaar.
Succes
Ik heb totaal geen sjoege van dit soort vaartuigen, dus ik ga maar uit van de info die ik heb gekregen en de romp, zeilen en tuig komen wel goed overeen met onderstaande tekening, dus vermoedelijk is dit toch juist, het hekwerk, de bolders op het voorschip, roer en boegspriet zijn op het model exact zoals op de tekening. Het dekhuis is misschien iets kleiner en er zijn vast nog wel wat dingetjes anders. Maar het model is ruim 50 jaar gelden gebouwd, dus....??Geen kritiek, maar heb je tekst terug gelezen en je noemt het een Kog. Maar is het niet een Galjoot?
Ik moet wel oppassen dat ik hier niet te netjes werk