Silverlit X-Rotor: 10 grams heli voor 30 euro.....

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Met een xtwin zender.. Ok, komend seizoen dus rondvliegen met iemand anders zijn heli ;)

Ik heb al andere helicoptertjes gezien, echt ongelofelijk klein, met CP!! Maar waar dat weet ik nietmeer. Ze waren nieteens zo extreem duur. Ik heb em eens aan pjotrrr laten zien, mischien weet die het nog.

Alexander wrote:
You may be interested to know that I just announced 2 new commercial (toy) helicopters with Silverlit. They are the frist 2 of a new line callled X-Rotor. One is a 38 gram version (The Gyrotor), the other one 10 gram (The PiccoZ). They are both RC and...autostable. My mother can fly them (she's 78 years old) .Prices will be such that people may hesitate about how many to buy

De pixelito's zijn niet te koop.
Evt ter omkoop, voor grof erg grove bedragen aan geld.

Maar zoals je zelf in dit draadje had kunnen lezen zijn de GyRotor en de PiccoZ over een krap half jaartje verkrijgbaar.

Even downloaden en unzippen, het draadje zelf is ook het lezen waard....

Zoals Alexander op RC Groups al meldde zit er in de Gyrotor van 38 gram een headinglock gyro...
In de kleinere PiccoZ (10 gram) niet, deze is ook niet radio maar infraroodbestuurd..
De X-Rotor heli's schijnen verder zo stabiel te zijn dat je oma er mee kan vliegen ;)

Wow, het lijkt wel of iemand gewoon met n hengeltje dat ding rond staat te zwaaien. :P Mooi hoor, voor zon piepklein helitje.

Het lijkt te vliegen, maar aan de video's te beoordelen stuurt die net zo min als al die ander mini-heli toys. Lijkt niet echt super bestuurbaar, gewoon een vliegend mini dingetje die op goed geluk ergens terecht komt.

Ik ben benieuwd. Ik heb vorig jaar al van de onwikkeling van heli's gehoord via Silverlit zelf, er komen ook nog nieuwe X-Twin modellen op de markt.

Tis gewoon een coaxiale versie van de skywatcher. Et ding gaat automatisch vooruit, en met t staartje kun je em laten draaien. Wat wil je nou voor 30 euro. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back