Silverlit X-Rotor: 10 grams heli voor 30 euro.....

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vooralsnog kan het kleintje me ook meer boeien, vooral vanwege de slechts 10 cm lengte ;)

Maar dan zit je wel met die IR besturing denk ik? Is dat echt zon probleem als et zonnetje dr op staat?

IR gaat niet buiten, maar zo'n 10 grams ding waait ook zo weg.
Gewoon lekker binnen mee vliegen ;)

Het is gewoon een mini sky-watcher die door zijn rotorsysteem blijft hangen. Wel een leuk speeltje :)

Hoever kun je komen met IR denk je? Haal je et andere eind van de zaal in Alphen? ;) Het leuke is wel dat ik zon helicoptertje straks gewoon met mijn PDA kan besturen. :P Die heeft een IR poort en kan bitstreams leren van andere IR aparaten.

Maargoed, zodra dat spul vrij beschikbaar is, moeten we toch maar eens kijken of we geen groothandel bulk doos kunnen inslaan. :P Ik wil me daar wel mee bezig houden, ik heb al ervaring met 2 grote modelbouw IA's.

We kunnen natuurlijk alvast een bestelling plaatsen met een paar man en de verzendkosten delen.....
De PiccoZ is bedoelt voor in de huiskamer,ik verwacht niet meer dan 10 meter bereik.

IR booster wil ook ;) Dikke 100W schijnwerper uit de film industrie met led's en gaan met dat ding. Doet het dan vast beter dan de x-twin :)

Wie weet er een winkel waar we alvast een bestelling kunnen gaan bespreken?

En wie wil dr eentje hebben? Dan weten we ongeveer om hoeveel stuks we kunnen gaan onderhandelen.

Nou, open maar een topic, ik ben van de partij! Stond net op het punt er een te regelen via de xufo.de site maar ik wacht nog ff...

Hier is nog een beetje extra info van Silverlit zelf:

Concerning the new helicopters (both GRotor and PiccoZ), we will start launching this palm-sized helicopters to the market by August 2006.

GRotor is radio-controlled, charge battery by separate chargers,
flying time is approx. 7 minutes after 15-minutes charging (approx. figure). Use 2 li-po batteries.

PiccoZ is infrared-controlled, the smallest helicopter in the toy or hobby market. Charge battery by the remote control, flying time is approx. 10 minutes after 10-minutes charging. Use 1 li-po battery.

De Nederlandse importeur is Spectron JBA in Deventer, http://www.spectronsales.nl Deze is de enige en min of meer exlusieve Benelux leverancier voor Silverlit producten.

LEZEN mensen ;)
De duitse winkel waarvan ik de link al gepost heb is de enige winkel waar je alvast kan bestellen, leverbaar vanaf eind juli......

Ik wacht liever even totdat die ook in Nederland beschikbaar is en in prijs zakt, want 70 euro vind ik wel erch veel voor een 2 kanaals mini-heli.

Als die dingen echt zo goed vliegen als ze beweren, dan komen ze vanzelf bij Intertoys en zo en dan gaat het net zo als bij de X-Twin en X-Ufo, hij zakt vanzelf 5-15 euro in prijs.

Ik ook liever die kleine IR heli.

Maar dat roept wel de vraag op, geeft dat gezeur op indoor events? :P Hebben die IR helitjes ook aparte kanalen?

Zowel de Gyrotor als de PiccoZ zijn beide in een A, B of C kanaal te krijgen net als de X-Twin..Met voldoende afstand moet er in een sporthal op IR ook op hetzelfde kanaal gevlogen kunnen worden...
Ik wil best de inkoop van de PiccoZ verzorgen voor de eerste vijf man die zich melden en geld Paypallen.
Meer als zes tegelijk bestellen zal niet voordeliger worden met verzendkosten en ik verwacht ook niet zo veel animo voor een pre-order.
Ik vraag dan natuurlijk ook om verschillende kanalen!
Dus alleen PiccoZ:

Freakazoid
Zweefman
Pjotrrr

Nog drie te gaan...
Dus alleen PiccoZ!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back