Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Haha kabelboom heb ik in ieder geval schaamteloos afgekeken van jou idd :$. Ik ging voor clean dit keer, en 1 kabel aan iedere kant, was het cleanste.

Ook dat komt bij mij weg ;) (althans dat had ik ook in mijn eerste bouw, en de lateren trouwens ook) En ik zie het al COMPLIMENT! haha, want anders zou het dom zijn dat je een uitgebreid verslag post van een mcslps en een slotracers mini ;)

Hier nog even de linkjes....

Mini (23cm) h frame van carbon, met fpv setup!
bouwverslag-mc-slps-23cm-carbon-mini-h-frame-met-naza-lite-en-5-8ghz-fpv-setup-eerste-vlucht-filmpjes-01-01-2014-a

Slotracers mini h carbon 23cm, fpv setup met telemetrie!
bouwverslag-van-slotracers-mini-quadcopter-sunnysky-2204-naza-lite-zonder-v-sen-unit-5-8-fpv-setup-08-03-2014-telemetry-toegevoegd

Laatst bewerkt door een moderator:
Yup had het bij de eerste bouw gezien, en die laatste had het ook :D.

Beter goed afgekeken dan slecht bedacht toch :P.

Mag ook graag kijken naar anderen, hoe die bouwen, krijg je toch soms weer heel mooie iedee-en van, en soms jat je ze schaamteloos... Maar dat weet je als je je foto's post, en das ook helemaal geen probleem... Een forum, VOOR en DOOR elkaar ;)
It never hurts to help... ;)

Mooi zeg! En lekker clean! Waar heb je die kabelkous vandaan? Dat is wel heel mooi om als setje bij elkaar te houden maar ik kan nergens een kleine diameter voor een schappelijk bedrag vinden :(

Hoe krijgen jullie dat er netjes omheen? Zodra ik het ergens omheen probeer te prutsen valt het einde uit elkaar en ziet het er niet meer uit...

ik pak hem eerst op het uiteinde vast met 1 hand en dan pak ik hem een paar centimeter verder vast met de handere hand en dan duw ik het naar elkaar zodat de mesh breder wordt. Dit doe ik tot ik een mooi begin stukje heb, dan pas de kabel erin. Dan pak ik net voor waar de kabel stopt het geheel weer vast en duw ik er weer een stuk naar toe, pak het einde van de kabel en laat los waar ik hem eerder vast pakte, dan schuift hij er vanzelf weer een stuk verder over. Als ik dan ver genoeg ben duw ik er dan nog wel es tegen zodat het er strakker omheen komt te zitten.

Zou er eigenlijk een filmpje van moeten maken want die uitleg maakt het er misschien niet duidelijker op :D.

Dankjewel! Ik zag ze ook net bij rchobbyparts, maar allemaal onder een andere benaming :) Welk AWG draad heb je gebruikt eigenlijk?

Ik doe er wat krimpkous rond aan beide einden. Dan zoals hierboven beschreven duwen en als alles goed zit de krimpkous verhitten.

@daniel44 De lange stukken zijn 16awg waarschijnlijk overkill, maar had ik nog liggen, laatste stuk naar de lipo is 14awg, vind het wel fijn als dat wat dikker is.

Een mooie zender heb ik gelukkig al, diverse draagriemen geprobeerd..geen geschikte gevonden...DUS

Maak je er zelf eentje, with some help of friends...

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Wanneer kunnen wij zon strap met naam en logo krijgen ??? ;)

Nix ist Unmöglich... :rolleyes:

Het borduren vergt best veel werk, het ziet er gemakkelijk uit maar geloof me, hier komt nog meer bij kijken dan bij het frezen.
Ik heb vandaag een paar uur mogen meekijken hoe zoiets gedaan wordt.
Dan kom je thuis met je geborduurde riem en ga je hem in elkaar zetten en afwerken....dat is al een kunst apart, die gespen heb ik wel 10x verkeerd in elkaar gezet....Maar ik heb nu wel een persoonlijke super sterke riem...

Back