Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Hellupppp mijn mini-H staat in de fik.....

Gedaan dmv van hydro transfer.

IMG-20140327-WA0002_zpswl4dv4qh.jpg

IMG-20140327-WA0000_zpsvgfwit6q.jpg
[/URL]

Mooi waar is dat spul te koop en moet dat water nog precies een temperetuur hebben

Laatst bewerkt door een moderator:

Nieuwe Multi = nieuwe koffer... :)

De nieuwe koffer

1_1.PNG

De losse koffer kan er vanaf ivm veiligheid.

2_1.PNG

Ik wil namelijk mijn accu's apart kunnen vervoeren.

3_1.PNG

De case open ziet er zo uit.

4_1.PNG

In de deksel zit de:
- Mini H Quad
- Zakje gereedschap
- Zender

5_1.PNG

In de bodem zit de:
- Mini Hex
- Tape
- Lader
- Kabels
- Doosje met onderdelen
- Doosje met GoPro accessoires
- Propellors
- Lipo Piepers
- Tie-Wraps
- 2 componenten Hars
- Losse onderdelen

6_1.PNG

We hebben dus 2 Multi's bij.
- Mini-H voor de fun vluchten.
- Mini-Hex met Gimbal voor de videobeelden.

7_1.PNG

Hier nog wat foto's van mijn laatste nieuwe Mini-Hex.. :)
Zo klein, maar super krachtig en incl gimbal.. Meer info volgt later.

8_1.PNG

9_1.PNG

10_1.PNG

Laatst bewerkt:
Het vergt hier en daar nog wat afstellen, maar de ruwe maiden zag er echt goed uit. Beeld is trillingen vrij op wat extreme manoeuvres na. Maar dit valt er nog uit te halen middels PWM en PID van de controller.

Hij vliegt op 3s met ZMR motortjes.. en dat is niet ruim in vermogen. Maar aangezien het voor rustig vliegen is maakt dat niks uit. Je moet er niet mee gaan racen als een gek, want dan kun je wel eens een tikje vermogen te kort komen.

Klein verslagjes volgt nog maar ik heb geen echt bouwverslag.

heey mensen.

ik ben even benieuwd, ik lees hier HEEl veel mensen die voor de cleanere look hun ESCś tussen de frame plates hebben gebouwd.

Nou ben ik benieuwd of mensen daar nou nooit problemen mee hebben gehad, vooral met de kratigere FC's zoals de naza en de APM.

Ik heb 2 jaar geleden mijn eerste tricopter gebouwd met het turnigy talon frame en voor de uber cleane look alle bekabeling custom gemaakt en door de armen heen geroute en de ESC's tussen de platen gemonteerd. DIt ging goed tot ik overstapte van de KK2.0 naar de AMP 2.5. eerst had ik het nog niet door maar hij had af en toe problemen met zijn heading vast houden. na wat flink zoeken bleek dat de ESC's een magnetische interference gaven op het compas van de APM van 280%, terwijl 35 als max geven word voor een goeie werking.

komt iemand dit bekend voor?? en wat was jullie oplossing.

Als je compass op de FC zelf zit kan je problemen krijgen, met NAZA daarom het paaltje gebruiken en met APM kan je ook optioneel een extern compass toepassen. Maar er zijn twee zaken, magnetisme wat meer veroorzaakt wordt door de bekabeling (twisten is de boodschap) waar grote A doorvloeien. Een ESC kan wel andere storingen geven zoals ook een GoPro of Mobius dat kan op de FC zelf of GPS. Verder is er nog het probleem van koeling, dus neem best een ESC die wat meer aankan dan je werkelijk verbruikt want hij wordt niet meer gekoeld door de props.

+1 als je.motors 20 amp trekken max dan voor de 30amp gaan zit je aardig save.. 1 van.me quad heeft ze ook aan de binnen kant en worden nog niet eens warm... maar even afwachten wat het doet in de szomer natuurlijk met hogere temperaturen maar moet goed gaan hoop ik..

Jah oke. Uiteraard zijn er meerdere oorzaken.

Had me ook even niet gerealiseert dat de naza z'n kompas op het stokje heeft staan! In mijn APM 2.5 zit hij binnenin.

Ik heb sinds deze week een mega update van de tri achter de rug waarin ik me ESC's naar buiten heb geplaatst in een custom landing gear van alu hoekprofielen. Dit uiteraard met als doel in de storing te elimineren. Na de hele upgrade waarin ook nieuwe motoren enz gemonteerd zijn ben ik uitgekomen op 27% offset. Dat vond ik toch echt een stuk beter als de eerdere 280 ofzo! Samen met de nieuwe simonK geflashede ESc's en de 980kv sunny sky's vliegt ze echt als een droom!!

Zal vanavond ofzo wel even fot posten nog! Ben benieuwd wat jullie van haar vinden!

de Tarot T810 is ready to rumble

Nu vlieg klaar nickname DROIDE
full
KA

Tarot T810
6xT-Motor 4014-9
6xRC-Timer 15x7.5 props
6xESC Yuki 30A SimonK
Naz
full
a M V2 controler +GPS enz.
2x6s6000 lipo
Graupner MC16 HoTT
en de nodige soep van
full
klein matriaal.
wat leds en het nodige taal die niet geschikt is voor herhaling!

full

Gisteren mijn Slotracers Mini kunnen afmaken :D

Wat foto's:

14oc74x.jpg

2v3oc2b.jpg

35bfn0n.jpg

2r6mwzp.jpg

Specs:

Frame: Slotracers Mini (www.slotracers.nl)
FC: Naze32Acro
Motoren: 4 x Cobra 2204 1960kv
ESC's: 4 x 12a ZTW esc's met simon k firmware (6-3-2014)
Power: 1000-1300Mah 4S Lipo
FPV Cam: Sony Super HAD 600TVL
VTX: ImmercionRC 5.8Ghz 600mw V2
RX: D4R-II

Back