Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gisterenavond afgebouwd, de Martian III als acro quad. Daaronder de Martian II met FPV![]()
mooi man! zou je de martian II kunnen ombouwen naar de III door de upper en lower plate te bestellen?
Hallo Lezers,
Ik heb een vraag over een project waar ik onlangs aan ben begonnen.
Ik had ergens iets gelezen over een tilt drone en dat trok gelijk mijn aandacht.
Ik wilde hem geheel zelf bouwen, alle asjes ed draai ik op mn draaibank en de onderdelen zijn zelf geprint.
Hiervan staat al het een en ander op Thiniverse. Nu is het nog een prototype wat nog niet heeft gevlogen maar naar mijn id wel al volledig werkt. Alle instellingen zijn gemaakt via tiltflight configurator en cleanflight.
Mijn vraag is eigenlijk, zijn er al mensen die een tilt drone vliegen en die mij wat tips kunnen geven ( zoals instellingen ed ) voordat ik hem ga vliegen en uiteindelijk opnieuw van Carbon ga opbouwen.
Gr, John
Mooi gemaakt John. Heb zelf nooit echt de voordelen van die tilt kunnen ondekken, heb op 1 mini H de tilted motor spacers zitten maar dat de quad nu echt anders of beter vliegt kan ik eigenlijk niet zeggen.
Hey Fint! Waar heb je de onderdelen besteld als ik vragen mag? Was de hele quad duur?Heb een micro gemaakt. Frame van flex RC, 88mm. Gewicht zoals op de foto is 50 gram.
Is nog niet helemaal af, moet nog lipos binnen krijgen.
Toch al wat foto's.
Frame: flex RC 88mm pico x
Flightcontroller: pico blx
Esc: racerstar 6A blheli s
Motoren: 10000kv
Props: 56mm
Rx: frsky micro
VTX met cam: TX02 200mw AIO
T was echt een enorm gepriegel maar hij is bijna klaar.
Vliegt met betaflight.
Zal met 2S lipo gaan proberen
![]()
![]()
![]()
![]()