Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, maar tot nu toe bevalt het heel goed. Ben voorzichtig begonnen met een Tamiya M03, en heb daar heel veel lol in. Maar de belangrijkste reden is dat ik maar een kwartiertje bij de Mach in Heemstede vandaan woon, en ik dus wat makkelijker een uurtje kan gaan trainen enzo. En de Mach is ook een hele prettige club. Ze hebben ook een off-road baan hoor, maar dat leeft daar nog niet echt.
Enne het schijnt voor oudere mannen makkelijker te zijn om onroad te rijden dan offroad. En het lijkt wel of dat klopt ook.
MVB is ook een hele leuke club, maar dat was voor mij elke keer een uur rijden heen, en een uur terug. Hierdoor kwam ik er niet aan toe om genoeg te oefenen om echt mee te kunnen doen.
ik heb alleen maar sensored in mijn sc10, tekin redline 10.5 en lrp octa 8.5 maar daar zou beter een sensored regelaar bij gaan i.p.v. een castle creatie
let wel dat de enkele wedstrijden die er zijn vaak een 540 motor wensen voor 2wd
En als het voor oudere mannen makkelijker is om te doen moet ik eigenlijk
ook maar overstappen![]()
Jouw tijd komt nog wel..onroad is idd voor oude mannen en zulks volk.
oops wat zeg ik nu![]()
De Mamba Max Pro is een esc met sensor![]()
en de tekin redline kan die gegeared worden op 70km en dan een middag bashen aan??
Dr zijn een hele hoop mogelijkheden.Gies welke combi is ideaal in de asso sc10 4x4?
Moest ik mee willen doen met de cup![]()
ik zou zeggen de 120A versie van de Hobbywing XerunCool, ik ga 't doen met ne Novak Ballistic 4.5T als ik de esc van de combo aan de praat krijg. Brainboard was kapot en heb gratis een ander gekregen van Novak, maar moet het nog testen. Als dat niks wordt gaat de Tekin erin, maar daar heb ik nog een esc voor nodig. Iemand suggesties ?