Shortcourse topic

Ja, maar tot nu toe bevalt het heel goed. Ben voorzichtig begonnen met een Tamiya M03, en heb daar heel veel lol in. Maar de belangrijkste reden is dat ik maar een kwartiertje bij de Mach in Heemstede vandaan woon, en ik dus wat makkelijker een uurtje kan gaan trainen enzo. En de Mach is ook een hele prettige club. Ze hebben ook een off-road baan hoor, maar dat leeft daar nog niet echt.
Enne het schijnt voor oudere mannen makkelijker te zijn om onroad te rijden dan offroad. En het lijkt wel of dat klopt ook.

MVB is ook een hele leuke club, maar dat was voor mij elke keer een uur rijden heen, en een uur terug. Hierdoor kwam ik er niet aan toe om genoeg te oefenen om echt mee te kunnen doen.

de sc4x is 550 en dat gaat em niet worden in een 2wd maar iig bedankt voor het aanbod

ja had al filmpjes gezien van een 1410 en zag er idd erg soepel uit. Maar voor ik beslis wilde ik weten of er nog goede tegenhangers zijn.

ik heb alleen maar sensored in mijn sc10, tekin redline 10.5 en lrp octa 8.5 maar daar zou beter een sensored regelaar bij gaan i.p.v. een castle creatie

let wel dat de enkele wedstrijden die er zijn vaak een 540 motor wensen voor 2wd

Ja, maar tot nu toe bevalt het heel goed. Ben voorzichtig begonnen met een Tamiya M03, en heb daar heel veel lol in. Maar de belangrijkste reden is dat ik maar een kwartiertje bij de Mach in Heemstede vandaan woon, en ik dus wat makkelijker een uurtje kan gaan trainen enzo. En de Mach is ook een hele prettige club. Ze hebben ook een off-road baan hoor, maar dat leeft daar nog niet echt.
Enne het schijnt voor oudere mannen makkelijker te zijn om onroad te rijden dan offroad. En het lijkt wel of dat klopt ook.

MVB is ook een hele leuke club, maar dat was voor mij elke keer een uur rijden heen, en een uur terug. Hierdoor kwam ik er niet aan toe om genoeg te oefenen om echt mee te kunnen doen.

Veel plezier met het onroad rijden.
Toch leuk dat ik een tijdje tegen je heb mogen racen.
Ik kan er wel inkomen hoor, ben 1 x naar een onroad-baan wezen kijken.
Het zou op mij ook heel verslavend kunnen werken!!
En als het voor oudere mannen makkelijker is om te doen moet ik eigenlijk
ook maar overstappen ;)
Veel succes verder!!

ik heb alleen maar sensored in mijn sc10, tekin redline 10.5 en lrp octa 8.5 maar daar zou beter een sensored regelaar bij gaan i.p.v. een castle creatie

let wel dat de enkele wedstrijden die er zijn vaak een 540 motor wensen voor 2wd

De Mamba Max Pro is een esc met sensor :cool:

en de tekin redline kan die gegeared worden op 70km en dan een middag bashen aan??

Ongeduldig als ik ben heb ik een 4pole 3800kv castle besteld op ebay. Ga deze eerst eens proberen met de mmp en zien hoe dat gaat.

Laatst bewerkt door een moderator:
De Mamba Max Pro is een esc met sensor :cool:

en de tekin redline kan die gegeared worden op 70km en dan een middag bashen aan??

a dan is het goed, een redline zal veel te heet worden bij bashen denk ik, en 70 met een short course 2wd das echt heeel hard hoor, maar dan zit je met 550 blokkies weer veiliger en wellicht 3s lipo's

Yes mijn hobbywing combo is binnen, vanavond maar even rustig gaan inbouwen in de losi scte:D

full

Laatst bewerkt door een moderator:
4000kv, was het toch?
Dan zal je hoogstwaarschijnlijk met een 15 of een 16t moeten beginnen testen!

Gies welke combi is ideaal in de asso sc10 4x4?
Moest ik mee willen doen met de cup :)
Dr zijn een hele hoop mogelijkheden.
Deze combi is zeker niet verkeerd.
Ik rijdt ook met deze regelaar, heb nog maar een paar x gereden en heb een erg goeie indruk (makkelijk af te stellen met de hobbywing programmeerkaart).
Verder heb ik vorig jaar met de Speed Passion Silver Arrow motoren (4.5t en 5.5t) gereden, die waren ook goed, alleen de laatste versie (V2) schijnt nogal snel warm te worden, maar daar kan je een koeler opzetten.
Van de 550 motoren van LRP en Reedy moet je af blijven, te duur en ze gaan kapot.
De 550 motoren van Tekin zijn wel goed, ik heb vorig jaar met de sc4x 4.5t gereden, die was super, ik weet alleen niet of die zonder dremelen in de asso past.
Ik rijdt nu met de nieuwe Tekin Pro4 4600kv motor(4polig sensored),een klein motortje met veel power, hij was niet goedkoop maar het is de beste motor die ik ooit heb gehad.
Van Castle weet ik niet veel maar ik hoor dat de 1410 3800kv erg goed is, maar die is niet sensored.

Hey Gies

Dank je wel voor je antwoord. De MMP + Castle 1410 had ik ervoor in de SC zitten...
Is zeker een leuke combi, maar deze zit nu in mijn Hobao Hyper TT :)

Cool, ik ga 't doen met ne Novak Ballistic 4.5T als ik de esc van de combo aan de praat krijg. Brainboard was kapot en heb gratis een ander gekregen van Novak, maar moet het nog testen. Als dat niks wordt gaat de Tekin erin, maar daar heb ik nog een esc voor nodig. Iemand suggesties ?

Die ESC van een paar posts terug (Xerun)!
Maar je kan ook de Tekin met een Novak esc gebruiken, al hoor ik steeds meer verhalen van rokende Novaks!!

Back