Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag weer even verder gepriegeld met de velgen de ringen van de achterste as rood gemaakt. en de ringen van de vooras gemonteerd op de brede wielen. ook alle wielbouten even een kleurtje gegeven en alles even in de blanke lak gespoten.
hoop dat morgen me stickers klaar zijn kan ik van het weekend weer een hoop opbouwen.
Vandaag weer even lekker bezig geweest
eerst de banden om de velgen gedrukt en gemonteerd. daarna ben ik weer verder gegaan met de aanhanger. even een lichtbak gemaakt en spatborden. schiet al weer lekker op zo met de aanhanger
Hier de foto's van de stickers zijn niet helemaal duidelijk want heb ze gister even snel gemaakt.
moet nog een paar dingen zelf los halen zijn door de machine al gesneden hoop straks een paar te kunnen plakken
Dank jullie schiet nu al weer lekker op. Ben ook alvast een chassis aan het bouwen vooR mijn volgende project maar daar laterd meer over in een nieuw topic
Hier nog een paar foto's. Ik heb achter op de cabine ook een sticker geplaatst heb er toch zat en vond het een beetje kaal achterop.
ook heb ik mijn kenteken platen klaar gemaakt en de voorste spatborden op de aanhanger gemonteerd. en nog wat spatlappen gemaakt en gemonteerd