Scania r500 topline Bakwagen en Schamel aanhanger

He jan Dankje ik had er zelf ook mij twijvels over of het gaat werken maar voor de looks is het net even mooier. En mocht het niet werken kan ik de tranen vlak schuren en alsnog schuurpapier. of van die antislip tape opplakken.

thanks siebe

Vandaag weer even een half uurtje tijd gehad om alles weer eens in elkaar te zetten. Het schiet helaas niet op met me project maar het is momenteel niet anders.

IMAG0407%5B1%5D.jpg

Het officieel een dek kraan voor schepen. Heb hem aangepast en de steunpoten zelgemaakt.
Als het goed is is ie van het merk resin

Word langzaam en mooie complete truck :D en ach het vorderd niet snel dat geeft toch niet daar word hij alleen maar netter van .

groet Ivar

vandaag truck even klaar gemaakt voor hengelo. ook pistonkings gemonteerd en brede voor wielen. hij raakt steeds stukjes verder af

IMAG0419.jpg

IMAG0420.jpg

Na zondag in hengelo gereden te hebben heb ik de smaak weer een beetje tepakken.
De velgen zijn eraf en heb ik in de kleur gespoten en de velg ringen in de andere kleur morgen 2e en evt 3e kleur aan brengen op de velgen kunnen ze daarna in de lak.

ook heb ik een een dakluikje gemaakt die ik nergens meer kon vinden. heb hem zo gemaakt dat ik hem kan demonteren zo dat ik mijn tussen schot na het kantelen van de cabine net achter zijn grendeltje kan drukken.

ook ben ik begonnen met de stoelen en het dashbord daar zit nog wel even werk aan om het interieur klaar te maken.

had het ontwerp voor me sticker ook even naar eenmaatje van me gestuurd en die is druk met viniel stickers aan de gang gegaan en die liet een paar tussendoor foto;s zien. bij me vorige scania had ik nummer borden laten printen maar als ik ze dan op een achtergrond die donkerder was kleurde ze donker uit dus nu worden allestickers uit viniel gemaakt wat ze ook op bedrijfsautos gebruiken

IMAG0429.jpg

IMAG0430.jpg

IMAG0431.jpg

IMAG0433.jpg

IMAG0434.jpg

IMG-20140401-WA0001.jpg

IMG-20140401-WA0002.jpg

IMG-20140401-WA0003.jpg

IMG-20140401-WA0006.jpg

ik heb uw blauwe Scania mogen bewonderen(en de katten)
helaas de rode nog niet,maar wellicht een volgende keer
ben wel nieuwsgierig naar resultaat met de stickers

Had dat even gezegd
Gt dan marco dan had ik die er ook even bijgepakt . Volgende keer met stickers pak ik hem er wel even bij hij begind nu aardig af teraken zodat ik aan de krzan kan beginnen

Back