Bouwverslag Saab 91D Safir

.
Wow, indrukwekkend werk Kim :thumbsup:
Heel handig en leuk dit allemaal zelf te kunnen!

Groeten, Ramses
.

Factor tijd is inderdaad een lastig te overkomen obstakel. Bedankt iedereen voor jullie complimenten! Gerald, je bent voor mij een inspiratie geweest!

Is helemaal prima, geintjes zijn gezond in het leven. Maar ik sta er zeker voor open waar het mogelijk is, voor Bart heb ik ook een gleuf gefreesd in z'n buizen van z'n landingspoten.

Mag ik nog even spammen?
8E71D7B3-3E8C-462A-BF53-20A81AA78B08.jpeg

De motor van de PH-RLA is overhauled en moet inlopen. Rondje Noord-Nederland met pitstop op Leer-Papenburg EDWF.

Wat een geweldig project is dit bouwdraadje trouwens. Om de motivatie er in te houden beetje film van vandaag. Succes, groeten!

De motor van de PH-RLA is overhauled en moet inlopen. Rondje Noord-Nederland met pitstop op Leer-Papenburg EDWF.

Wat een geweldig project is dit bouwdraadje trouwens. Om de motivatie er in te houden beetje film van vandaag. Succes, groeten!

Dankjewel! Heel erg bedankt, wat ontzettend mooi! Hier wordt ik natuurlijk heel vrolijk van! Deze week nog druk bezig met school rapporten schrijven, daarna een ombouw maken voor de freesmachine zodat ik met minder rommel verder kan met de poten.

Hier .....
En dan: pensioen!

Het grote genieten gaat beginnen!....

Boffert. Veel plezier. :thumbsup:

Ik heb nog betaald om vier jaar geleden te mogen stoppen.
Op dit moment staan er nog 7 extra dienstjaren voorgeschreven, al verwacht ik dat het ik bijltje wel wat eerder in het hoenderhok zal gooien. Die 40 "fulltime" productiejaren heb ik er ook bijna opzitten.
Eerst maar eens vier dagen per week gaan werken.

Kan best meevallen wat je dan inlevert, ik zit daar ook over te denken. Je moet wel aan je ouwe dag denken.

Back