Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
topDag 352: 21/10/2021 1u25
De ankertrossen met verdunde PVA-lijm gefatsoeneerd op het dek en de “messenger" met kleine eindjes touw aan één van de zware ankertrossen gebonden.
De oogbouten van de broekingen in de scheepswand gelijmd met SLO-Zap.
Bekijk bijlage 463346
De oogbouten voor de bakstalies in de scheepswand gelijmd met SLO-Zap.
Bekijk bijlage 463347
Veel modelbouwplezier,
En kan dat dan zomaar??Gisteren een snipperdag.
Ze nemen me vooral veel werk uit handen om van standaardblokken realistische blokken te maken, en de uniformiteit in kleur speelde ook een rol om tot deze aankoop over te gaan.Van die blokken ga je geen spijt krijgen
Op Hollandse schepen zou dit inderdaad niet gepast zijn, of op om het even welk niet Brits schip. Maar dit is wel degelijk een Brits schip en dan nog een Koninklijk yacht, dus alles moet er ten allen tijde spic-en-span bijliggenAangezien ik een slordervos ben zou ik als dekknecht met plezier een trap tegen je opgerolde touw geven zodat het ietsie minder net zou liggen
Ik weet het die Engelsen hè ..... daarom ben ik een HollanderOp Hollandse schepen zou dit inderdaad niet gepast zijn, of op om het even welk niet Brits schip. Maar dit is wel degelijk een Brits schip en dan nog een Koninklijk yacht, dus alles moet er ten allen tijde spic-en-span bijliggen![]()
Niks mis mee , die Engelsen kunnen soms nogal raar uit de hoek komen.daarom ben ik een Hollander