Rock crawler en scaler topic

Tja dit is een rtr en ik heb geen losse onderdelen meer. Maar goed, het is te overleven... Of zijn er ook hardere/vollere banden te koop voor deze auto? De roofrack is van een II inderdaad. In Duitsland gekocht. Past mooi en ik heb er een alu plaatje in gemaakt. Gekocht bij de Gamma. Overigens, de motor zit erg vast en weet zo eigenlijk niet hoe. Zou er wel eens een ander motortje in willen doen. Gewoon eens proberen. Weet een van jullie hoe je het motortje demonteert?

Groet,
Erik
 
Dat stelt niks voor, je hebt toch een beschrijving erbij en anders staat er wel een pdf op internet. Klusje van 10 min.
Wel zelf een beetje info zoeken op internet he, anders blijf je afhankelijk van alles en iedereen.
 
Tja dit is een rtr en ik heb geen losse onderdelen meer. Maar goed, het is te overleven... Of zijn er ook hardere/vollere banden te koop voor deze auto? De roofrack is van een II inderdaad. In Duitsland gekocht. Past mooi en ik heb er een alu plaatje in gemaakt. Gekocht bij de Gamma. Overigens, de motor zit erg vast en weet zo eigenlijk niet hoe. Zou er wel eens een ander motortje in willen doen. Gewoon eens proberen. Weet een van jullie hoe je het motortje demonteert?

Groet,
Erik

Gaat wel lukken toch? Anders mag je wel bij mij aankloppen. Woon in Deventer dus dat is wel te doen.
 
Dat roofrack van de scx II...heb je dat ook gepast op het bijbehorende dak van de Rubicon of alleen op de rolkooi?
Ben benieuwd hoe dat uitkomt met de bevestigingspunten, ik zie dat je het nu ook met tie-raps vastgezet hebt.
 
Dat roofrack van de scx II...heb je dat ook gepast op het bijbehorende dak van de Rubicon of alleen op de rolkooi?
Ben benieuwd hoe dat uitkomt met de bevestigingspunten, ik zie dat je het nu ook met tie-raps vastgezet hebt.
Ik snap niet precies wat je bedoelt..... Ik heb dus model I en daar past hij mooi op...met tie raps. Hij is al een paar keer van een bergje gerold maar blijft gewoon zitten. Als je meer wilt weten dan hoor ik het wel.

Ohh bedoel je op een dicht model? Gesloten kap zeg maar? Nee die heb ik niet en dus ook niet geprobeerd.
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen, ik heb nog een vraag. Ik heb de axial 35T binnen. 27T gedemonteerd maar nu komen er van de esc twee draadjes en aan het motortje zitten geen draadjes maar wel vier aansluit puntjes. De draadjes van de 27T zitten er aan vast. Hoe verbind ik nu de 35T aan de esc? Ik zie ook geen plus of min op de motor. Kan iemand mij informeren?
 

Bijlagen

  • 20170705_144319.jpg
    20170705_144319.jpg
    141,6 KB · Weergaven: 202
  • 20170705_144315.jpg
    20170705_144315.jpg
    172,4 KB · Weergaven: 211
Een plus of min maakt toch niks uit? Anders dat het motortje de andere kant op gaat draaien. Het is immers alleen maar een gewikkeld koperdraadje waar een stroompje doorheen gaat. Geen rocket sience of iets dergelijks.

Maar misschien zit ik er ook wel helemaal naast. :hammer:
 
ohh ok, tja ik ben AA technisch...snik.

Maar begrijp ik het goed van het plaatje van de link dat ik van elke kan maar één haakje hoef te gebruiken ipv alle twee? En welke van de twee maakt niet uit? En de twee overgebleven haakjes hoef ik niet te gebruiken?

Jammer dat het niet bedraad geleverd wordt....
 
Als die plaatjes aan elkaar zitten, dan maakt het niet uit welke je gebruikt. (Je moet dus niet plus en min op één plaatje aansluiten. Want dan heb je dikke sluiting.)
Misschien is het in extra keuze voor aansuitingen voor het wegwerken van je kabeltjes ofzo.
 
Plaatjes, haakjes...pff. Ik ga straks even naar de doe het zelf winkel om vier aansluitdingetjes te kopen. Dan zal ik een schietgebedje doen en de boel aansluiten:-) ben benieuwd...
 
Nou mijn auto rijdt weer. Eerst slipte het motortje, blijkbaar zaten de tandwieltjes te ver van elkaar vandaan. Hoewel dat in eerste instantie goed leek te zijn. De pinion (geloof ik) vast gedraaid en nu gaat hij als de brandweer. Maakt misschien wel iets meer geluid voor mijn gevoel, maar hij doet het verder goed. Weer een ervaring rijker.
 
Als hij teveel geluid maakt zit hij te strak op het andere tandwiel en zal die snel slijten.
Er moet ruimte tussen de tandwielen zijn.(zie foto)
 

Bijlagen

  • 4EFF8503-01CD-4A4A-9B40-BED0D9AD566F-4048-000002CD1EEB303E.jpeg
    4EFF8503-01CD-4A4A-9B40-BED0D9AD566F-4048-000002CD1EEB303E.jpeg
    5,1 KB · Weergaven: 192
Back
Top