Robitronic Avid Topic

Mijn TOP bleef afgelopen weekend ook alle Xray's T2'007 voor en de TRF416!
Maar ik weet zeker dat ik met mijn T2 hetzelfde resultaat had neergezet.

Dus at zecht niets.
welke wedstrijd en in welke finale zat je dan :confused:

je moet rijden met wat je leuk vind en wat je kan betalen .
ongeacht welk merk en welke klasse .
het is hobby toch?

je moet rijden met wat je leuk vind en wat je kan betalen .
ongeacht welk merk en welke klasse .
het is hobby toch?
dat is waar en ik vindt de avid een prachtige wagen en daarbij wat is de fun als hij direct goed rijdt

oke dus het zou geen miskoop worden ?

Ik geef toe ik heb hem pas, en als je het gelezen hebt ik krijg hem nog niet direkt goed op rubber.
Maar ja zo leert men de auto beter kennen, en daarbij ik heb maar een 120 gegeven.
Dus ja als je 400 geeft, msss vindt je voor 200 ook een mooie x-ray.
Als je da liever hebt en dan koop je met de tijd een brhusles

Laatst bewerkt door een moderator:
. en , Om de HOOFDLETTER niet te vergeten.

Maar na 3 keer lezen snapte ik het... Leek wel een puzzel :mrgreen:

Groet Robert

Laatst bewerkt:
Hoi,

laatste clubwedstrijd van real 80 heeft de avid toch wel gewonnen. Er rijden hier wel wat avids rond en ze zijn er wel tevreden over.

Groeten

Hoi,

laatste clubwedstrijd van real 80 heeft de avid toch wel gewonnen. Er rijden hier wel wat avids rond en ze zijn er wel tevreden over.

Groeten

In de modified inderdaad! En dat was Marcel (Maffia). In de stock klasse was het de Serpent S400 op nr 1 en 2... :D:D

Dit was mijn laatste reactie op dit topic.

hey mafia dat ben ik en ik ben afgelopen weeken ook 1e geworden met een avid.
DAS TOEVALIG lol.

maar die milky heef deze hele topic al comentaar over de avid
als ie zich nou aan zijn woord houd hebben we daar geen last meer van.
lijkt me duidelijk dat hij de avid niks denkt te vinden.
aan zijn onderschrift te zien lijkt t er op dat hij t ook even niet meer weet welke auto goed is.
heh moest ik even er uit gooien
hij heeft t hele topic al vervuilt met cometaar
hey mod weet je wat, noem het t negative avid topic van milky.
EN ja ik weet t je heet mikky maar je melkt ook zo ...

Jemig man, voel je niet zo in je kruis getast. Iedereen mag toch vinden van die auto wat hij wil?! Jij mag zeggen dat ie super is, en anderen mogen zeggen dat ze m slecht vinden. Degene met de beste argumenten wint ;)

ben het toch niet met je eens hoor als je een mening hebt prima maar die hoef je niet 10 keer te benoemen...

En ik ga de avid kopen voor 350 met lrp brushless en 4200 accu :)

iedereen mag vinden wat hij vindt! Je kan je eraan storen, maar je kan er ook gewoon overheen lezen. Laten we het gezellig houden in dit topic!!

volgens mij bouwen ze geen slechte auto's meer ,alles gaat snel in de goede handen;) ,en als je je dag hebt rij je vooraan en als je voor de lol rijdt en het is nog heel aan het eind van de dag is het helemaal goed .......................klaar:p
hobby , lol en gezelligheid
of met een avid of een top of wat dan ook ...............klaar

Rijd jij nou nog met jouw Avid Jan? ;)

nee, deze paste niet bij mij karakter:p;)

volgens mij bouwen ze geen slechte auto's meer ,alles gaat snel in de goede handen;) ,en als je je dag hebt rij je vooraan en als je voor de lol rijdt en het is nog heel aan het eind van de dag is het helemaal goed .......................klaar:p
hobby , lol en gezelligheid
of met een avid of een top of wat dan ook ...............klaar

dat is een goede opmerking, ze bouwen geen slechte auto's meer maar er zitten er toch nog wel een paar van bij waarvan ik zeg die hoef ik nog niet voor niets... ( kyosho stille hint.. )

Back