Robitronic Avid Topic

Oscar zei:
Jongens :

Natuurlijk heb ik het over de Robitronic Avid,

daar gaat dit topic toch over, of word ik gek ?

En die Robitronic Avid heeft geen significante wedstrijden gewonnen,
dat zou ik wel gezien hebben.

Lijkt me vrij logisch toch, de wagen bestaat net een aantal maanden. En ook is dit de eerste serieus wedstrijd wagen sinds lange tijd, dan kan je toch ook niet gelijk top rijders betalen en krijgen...

Joffrey zei:
Oscar zei:
Jongens :

Natuurlijk heb ik het over de Robitronic Avid,

daar gaat dit topic toch over, of word ik gek ?

En die Robitronic Avid heeft geen significante wedstrijden gewonnen,
dat zou ik wel gezien hebben.

Lijkt me vrij logisch toch, de wagen bestaat net een aantal maanden. En ook is dit de eerste serieus wedstrijd wagen sinds lange tijd, dan kan je toch ook niet gelijk top rijders betalen en krijgen...
Volgens mij hebben ze het trouwens in de DHI-cup met de 19 turns niet eens slecht gedaan en hadden ze meen ik zelfs de TQ.

Ok dat is mooi dan.

Ik heb in ieder geval de wagen bestelt, en hij zal aankomende week binnen zijn, kan niet wachten tot ik hem heb.

Joffrey zei:
Ok dat is mooi dan.

Ik heb in ieder geval de wagen bestelt, en hij zal aankomende week binnen zijn, kan niet wachten tot ik hem heb.

Zit er nog een bouwverslagje in ?
met lekker veel foto's ?

Naja, om eerlijk te zijn, weet ik niet of ik wel zin in een bouwverslag heb.

Maar wil best een hoop foto's maken.

hoe zit het met het gedeelte, motorbevestiging, pulley. als je daar je spur niet kan uithalen zoals bij de t2007 vind ik dat zeer jammer.

is een beetje laat deze reactie :?
maar t spur of diff vevangen is iets meer werk als de t2
maar als je er aan gewend bent is t 10 min werk

ps inmidels al iemand die in tussentijd ook een avid heeft gekocht??

im002769mn6.jpg

foto van mijn avid,s

Heeft onze nederlandse collega Ronald Bestman goeie ervaringen erméé ? Is hij makkelijk af te stellen of éérder zéér precies om hem naar iedere baan goed te verkrijgen ? Wel zéér mooi concept. Inderdaad, ik rij reeds 8 jaar met xray en ben er dit jaar nog niet aan toe om 1/10 aan te schaffen. Ze brachten bij Xray op één vol jaar wel véél nieuwe wagens, soms is dat wel storend.

Dat is ontwikkeling, je kan het blijven volgen en veel uitgeven maar het is de vraag of je daar wat aan hebt. In welke klasse dan ook zie je vaak dat er iemand een mooi resultaat behaalt met een iets ouder chassis, het is dus voornamelijk afhankelijk van je talent als rijder. Aan de absolute top kan je de voordelen van een nieuw chassis wel benutten, maar eer je daar bent...
Rij je heel goed dan zal je met auto's als een Tamiya TA-05, Asso TC3,... ook nog mooie resultaten halen.

De auto's die je bij Marcel op de foto ziet staan...... 2 daarvan waren van Ronald. Hij rijd inmiddels met de Mi3. Volgens mij mede omdat de onderdelen niet eenvoudig te krijgen waren via zijn kanalen

potloodslijper zei:
Dat is ontwikkeling, je kan het blijven volgen en veel uitgeven maar het is de vraag of je daar wat aan hebt. In welke klasse dan ook zie je vaak dat er iemand een mooi resultaat behaalt met een iets ouder chassis, het is dus voornamelijk afhankelijk van je talent als rijder. Aan de absolute top kan je de voordelen van een nieuw chassis wel benutten, maar eer je daar bent...
Rij je heel goed dan zal je met auto's als een Tamiya TA-05, Asso TC3,... ook nog mooie resultaten halen.

wel is het zo dat het vinden van een goede setup bij nieuwere auto's makkelijker is en dat er hard mee rond gaan makkelijker is. en dat merk je als beginner ook wel.

Ja, sommige innovaties hebben een positieve invloed voor beginners, zoals de T2'007 die minder gevoelig is voor tweak na een crash, daar heb je gelijk in.

onderdelen van de avid zijn geen probleem.
bij bestellen bij robitronic max 1 week
als t bij roal op vooraad is natuurlijk +- 1a2 dagen
je moet natuurlijk zorgen dat je niet hoeft te wachten op parts :D
eerst ben ik wel wat aan het stoeien geweest met de avid.
maar nu is ie echt aan te raden. :!:
en nog steeds de mooiste auto naar mijn mening
ik rij er nu inmidels 7 maand mee en ken m door en door

Alé mooi zo, alvast véél succes. Qua uitzicht inderdaad zéér mooi. En zijn de afstellingen en prestaties ook goed ?

Back