marcelsiggery
Forum veteraan
Done...laat t nu dan maar regenen...pfffffff
Koop ik een x een bootje......
Hahahaha.......TIP !! Koop een zeilboot

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Done...laat t nu dan maar regenen...pfffffff
Koop ik een x een bootje......
Yessss regen! De kunstmest ligt op het veld hoorde ik dus kan het lekker inregenen
Volgende week brult het gras dus de grond uit![]()
Hahahaha.......TIP !! Koop een zeilboot![]()
Deze is voor Ronald Rijkhof...hij weet wel waarom....
Deze is voor Ronald R...hij weet wel waarom....
Ja, en wat is nu je punt? Nah, geeft niet hoor dat je nog een beetje chagie bent. Heel begrijpelijk.Nederlandse synoniemen van scheur, ander woord voor scheur
:teacher:
Zeurkutje.....scheurhutje....scheurkutje...![]()
Zo weer terug uit Venetie.., hier maar klagen over het weer, maar 30 graden is ook geen lolletje.. :nooo: 8O :rolling:
Hee Nickos, jammer dat die klap er niet opstaat, Hij staat bij mij nog steeds in de top 3 (en misschien wel op 1) :???:
Bij mij op 1..... diep onder de indruk...10.000 ballen de grond in... WAUW
Na de Fuckfly is de skyhoer brandhout![]()
Na de Funfly natuurlijk.Oh jah! Mag ik hem overnemen NA de funfly? Of ervoor?
En jij doet niet mee, dat is pas zwak.Na de Fuckfly is de skyhoer brandhout![]()
Welnee, ik heb een HT setupje. 3/4 gas en eindeloos vertikaal. Power genoeg om ook een beetje wind te trotseren. En landen op snelheid om minder last van de wind te hebben is ook geen probleem. Het wordt gewoon een normale vliegdag. Dat is het voordeel als je gaat vliegen als er wat wind staat, ben je er al aan gewend. :lol:welnee , dat ding waait zaterdag weg met wk 6 , die is dan ook onvindbaar![]()
En zou dit wel of niet mogen op het veld? :?![]()