Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yessss regen! De kunstmest ligt op het veld hoorde ik dus kan het lekker inregenen:)
Volgende week brult het gras dus de grond uit:)

Heb even gekeken vanavond op het veld, maar dat spul is best moeilijk te vinden op het veld. Geen idee hoeveel er op moet, maar vond het zelf vrij weinig. FF afwachten dus. Die regen is nu wel ff super.

@Siggy.

Gras dat er nu ligt is niet prut. Door het slechte en koude weer groeit er bijna niets. Zelfs Cor heeft last met zijn gezaaide goed. Er moest alleen wel wat kunstmest op ivm de schrale grond. Nu hopen dat het gaat groeien.

Moet alleen voor zaterdag wel ff een maaier over het veld. Klaver velden staan hoog.

Het hoeven geen bergen te zijn jasper. Heb uitgerekend dat er ca 200 a 250 kilo op zou moeten, dat valt wel weg op zon oppervlak. Komt wel goed met dat gras. Over een week of 2 zie je al resultaat, let maar op ;)

Hoor trouwens net dat ik misschien zaterdag moet werken .... Jaarstop bij Tata DSP.... En moet ik zaterdag niet dan word het zondag.... :(

ach , het is toch pleurisweer , de zomer is alweer gevlogen , ben blij dat ik nog een paar weken binnenwerk :p

werkse allemaal

Temperatuur: Goed
Zonnetje: Goed
Wind: Stevig ;)

Prima vliegweer dus. Helaas weer 8 uurtjes intensief knoppen drukken en muisschuiven. Koffie!!! :morning:

Best spannende landing :D
Ten eerste had ik voor de start die knut vario eruit gesloopt of tenminste een schroevendraaier in de pieper gestopt. En ten tweede is het wel handig je wielen uit te doen als je land (voor zover ik kan zien had hij die niet uit want hij smakte in een keer op de vloer en draaide). Als zijn landingsgestel niet uit kwam, was hij nooit zo hard binnen gekomen. Of door die achterlijke duikvlucht is hij gewoon te hard op de baan gekomen. Ook dom. :teacher:

Komend jaar ga ik ook de Alpe d'HuZes rijden. :yes: Jullie sponsoren mij dan toch? het is voor het goede doel (en niet ikke). Je mag niet met een fiets met hulpmotor op de wielen volgens het reglement maar er staat niets over een paar flinke ventilatoren vanwege de warmte. :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ten eerste had ik voor de start die knut vario eruit gesloopt of tenminste een schroevendraaier in de pieper gestopt. En ten tweede is het wel handig je wielen uit te doen als je land (voor zover ik kan zien had hij die niet uit want hij smakte in een keer op de vloer en draaide). Als zijn landingsgestel niet uit kwam, was hij nooit zo hard binnen gekomen. Of door die achterlijke duikvlucht is hij gewoon te hard op de baan gekomen. Ook dom. :teacher:

Was idd niet handig.... en die pieper....wat een bud-ding

Komend jaar ga ik ook de Alpe d'HuZes rijden. :yes: Jullie sponsoren mij dan toch? het is voor het goede doel (en niet ikke). Je mag niet met een fiets met hulpmotor op de wielen volgens het reglement maar er staat niets over een paar flinke ventilatoren vanwege de warmte. :mrgreen:

hahaha lol....geen berg meer te steil...:mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
1003988_628532323825217_1504536726_n.jpg

Nu rest alleen nog de electronica inbouwen en dan maiden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back