Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@knaller: Niets aan de hand. Google maar op fantoompijn.

Waarheid als een koe, gelezen op de interwebs:
Je hebt een carrière als je een douche neemt voor 't werk.
Je hebt een baan als je een douche neemt na het werk.

dan heb ik een baan , maar wel een leuke , ook helaas een zware job , maar was weer erg gezellig , de klant kwam daarstraks nog met koude pilsjes langs , dus ff wezen tuinhangen in amstelveen :D

daarna lekker terug gereden op de hercules , was ook weer genieten , in de coentunnel reed hij 120kmpu :p , dat had ik nog niet gehaald .

nu aan mijn 2e pintje in de tuin , dus de dag zakt aardig in da benen .

lekker vliegweertje , heeeeeeel misschien dat ik nog ff kom razzor vliegen ,maar die kans is best klein .

vliegse ;)

vanmorgen gedouched en daarnet ff gezwommen in het zwembad op het dakterras....heeft vast ook wel een mooie omschrijving;)

doe je goed :D
Zou wat voor Junkie ook zijn, issie misschien wat minder gaar 's avonds:yes:

jaaaa , dat op zeker :p

mijn zwaarste gereedschap zit in mijn broek , moet ik aldoor meeslepen , verder mijn schuurmachine , dus valt wel mee ;)

maar dit dagje latexen ga je wel voelen ,lijkt wel of je de hele dag in de gym staat :cool:

ik heb niets te klagen hoor , verdien leuk , vind het werk leuk , want ik ben een bezig bijtje , kan nie stil zitten nie , enige nadeel is idd dat je wat garig word rond dit tijdstip , dus dan ligt het veld best ver weg ;)

dus nu ff lekker met een bakkie aan de motoren knutselen , dat gaat gelukkig nog wel :D

krijg net een leuk berichtje via LinkedIn.......;)

Hi Edwin,

I'm currently recruiting for several deepwater Coring Engineer / Coordinator positions for a 30 day contract (with option to stay on as permanent staff), paying $800-$1200 per day.

-

maar ff niet doen, als Directional Drilling consultant is het tarief hoger........:bye:

Ik zal hem wel opstarten vandaag.

Goedemorgen allemaal

We zijn weer lekker aan het werk. Online is alles zeg ik.:D
Best leuk werk hoor.

420699_332065533563088_2019990185_n.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back