Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo nog even een woonkamer plafond gesmeerd met broerlief,nu eerst een pintje.
Wil de baja inrijden,maar is toch iets te fris :(

Komende week gaat de temp. weer redelijk omhoog ;) :D .

Morgen naar Siggea , toch te koud om te rijden en er moeten nog wat kleine dingetjes komen voor in huis .

Ik heb niet toegezegd hoor Junkie.

nee sorry , ik doelde eigenlijk op de post van spikkel ;)

volgende keer kan je wel mee als je zin hebt .

ik weet alleen niet of ik nog ga boeken ,maar wellicht boeken anderen wel .

junkie wil ff time out , ben veel te druk met huis en gezin ;)

Laatst bewerkt:
Ben weer lekker aan de knutsel aan de Rustler. Net de ESC helemaal uitelkaar gehaald en schoongemaakt. Toen nieuwe accudraden eraan gesoldeerd, en de pluggen er weer op. Nu alle lelijke gele krimpkous overal vanaf en zwarte erop. En dan straks even een Alu lipo houder maken. Daarna het alu waarmee ik de auto verlengd heb veranderen. Ik maak er wat openingen in om gewicht te besparen.

Volgende stapworden de RPM A arms rondom en dan wel de achterarmen ook voor zetten zodat het wielspoor voor met 3 cm breder wordt. Dan achter voorvelgen zetten omdat die 1.5cm. offset hebben dan is het wielspoor ook achter 3cm. breder.Daarna kijken voor een setje 17mm. wiel adapters. en als deze banden op zijn 1/8 velgen en banden erop. Dat geeft me nog meer rijhoogte. En dan is het gewoon een 1/8 rustler/ slash.

Ow ja, en van de week een Baja beetle kap halen ( 1/ 8 )

wel komen ! als jij ook nog afzegd zijn er echt te weinig mensen .

dan moeten we cancelen en zijn we allemaal 7 euro kwijt aan niets :)

Hoezo te weinig man? Als ik niet ga, is dat omdat ik mij niet goed voel om 2x 1 uur te reizen op een avond. Maar als ik niet kom, wil dat niet zeggen dat ik niet betaal. Ik heb toegezegd te komen, dus betalen doe ik sowieso.

Overigens staan er 2 indoor kistjes klaar nu en de accu's staan aan de prik. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik gewoon ga. Mocht het anders lopen, dan pm ik wel even.

Hoezo te weinig man? Als ik niet ga, is dat omdat ik mij niet goed voel om 2x 1 uur te reizen op een avond. Maar als ik niet kom, wil dat niet zeggen dat ik niet betaal. Ik heb toegezegd te komen, dus betalen doe ik sowieso.

Overigens staan er 2 indoor kistjes klaar nu en de accu's staan aan de prik. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik gewoon ga. Mocht het anders lopen, dan pm ik wel even.

met jou erbij zijn we vanavond met 6 man .

dus dan is het nog wel te doen ;)

ik heb ook alleen de deluxe en de geebee mee , de rest is gaar en heb geen zin daaraan te klooien .

dus tot straks

het indoorvliegen is trouwens van 19;00 tot 21;00u
even gemeld voor de zekerheid ;)

alle lipo's staan vol , geebee nog ff geplakt , zaten toch wat scheurtjes in .

latersss

Had hem gestart en een klein stukje op en neer gereden denk bij elkaar 50 meter ofzo.Maar nu wil je meer he,kijken wat ie doet.
Maar ja geduld he...........:mad:

Kut he ?

Ik had net die oeroe boeroe een sms gestuurd omdat ik dacht dat zijn schoonouders een manege hebben , maar dat was niet zo :(

Hij staat vlak bij jou , langs dat paralel pad wat langs de N208 loopt .

Ga nu maar eens stekkertjes bestellen,zodat ik ook weer een beetje indoor onroad ga.Heb dat ding hier staan,anders wordt dat ook weer een kansloze aanwinst ;)

Tja .........;)

Hij gaat rijden,want dat rijden is ook gewoon gaaf.
En die twee nieuwe lipo's wil ik niet ongebruikt laten.
Even stekkertjes solderen en gaan,tis zo leuk op zo een baan.Je wilt steeds sneller,bochtjes aansnijden enzo.Tussendoor een frietje eten,bakkie doen of wat fris of een pils alles is er :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back