Zolang je jezelf maar scheert mag je mij mond op mond geven hoor![]()
Dan moeten we elkaar maar niet doordeweeks treffen , want dan wil ik het scheren nog weleens achterwege laten

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zolang je jezelf maar scheert mag je mij mond op mond geven hoor![]()
Als er 1 van de club neerflikkert dan zet ik mijn anusje wel op zijn mondje en laat via die weg wat gas zijn longen vullen![]()
P.s. Dat is inclusief HTérs![]()
Rustlertje verlengd.Was nog een aardig klusje om die alu beugels te maken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zo was hij eerst
![]()
Siggy succes met je Revo. Dat je je maar poepgoed mag voelen.
BEn hier ook weg.
Als er 1 van de club neerflikkert dan zet ik mijn anusje wel op zijn mondje en laat via die weg wat gas zijn longen vullen![]()
P.s. Dat is inclusief HTérs![]()
Siggy succes met je Revo. Dat je je maar poepgoed mag voelen.
BEn hier ook weg.
denk niet dat siggy het negatief bedoelde , maar dat heb je met een forum , mensen zoeken iets achter geschreven tekst , heb ik ook wel is last van
gelukkig heb je nog het ijmond draadje![]()
Ik ben klaar hier, en de hobby gaat voorlopig even op een laag pitje.
FF geen tijd en fut meer voor.
Toedeloe![]()
Ik zie werkelijk niets anders, dan anders. Elkaar lekker de hersens inslaan terwijl we allemaal weten dat Interwebz niet serieus genomen moet worden..
Enfin, goede nachtrust.
@Siggy: morgen bij de wormerfly? Wil je wel weer eens raken in de lucht eigenlijk.
Wel zin in, wel grieperig nog. Hopelijk morgen wat beter
Siggy, sorry. Viel me even vekeerd. Hebben we allemaal wel is toch......
hier nog 1 , totaal geen fut of hobbydrangheb hier teveel troep liggen en alles is half af
![]()
oja , ook nog indoorvliegenheels geen tijd voor , al mijn vliegers moet ik nog plakken , en alle lipo's nog laden , terwijl ik zo gezinsdag heb en ga schaatsen .
ik had eigenlijk in de na middag nog wat in de badkamer willen doen .
ik doe mijn best , maar als corby ,bym en siggy niet gaan word het wel erg rustig
dus siggy,corby en bym , laat even weten of jullie komen , anders staan we met 5 of 6 man
Accepted ;-)
Was natuurlijk wel een geintje, mooi gedaan die verlengde Rustler ;-)
No-go voor tha Sigg
Ga zometeen ff lekker over het ijs wandelen richting Jisp.
Bij de Lepelaar een borreltje nemen en dan weer terug
Relaxen dat is. . . . . .
Nu eerst een lekkere koffie![]()