Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welktype stekkertje wil je?

Jij had blauwe he.
Zitten nu die rode op,met 4mm bussen.
En bij rctechnics had ik al de contra stekkers gezien.Deze waren overigens goedkoper als in bloemendaal.
Ik denk dat ik voor de rode ga,hoef ik niet zoveel te solderen,alhoewel moet de lipootjes voor de mini revo ook nog solderen

Jij had blauwe he.
Zitten nu die rode op,met 4mm bussen.
En bij rctechnics had ik al de contra stekkers gezien.Deze waren overigens goedkoper als in bloemendaal.
Ik denk dat ik voor de rode ga,hoef ik niet zoveel te solderen,alhoewel moet de lipootjes voor de mini revo ook nog solderen

Solderen is ook zo erg he :)

Welktype stekkertje wil je?

Jij had die blauwe he,zijn die beter als de rode die ik er nu op heb zitten

T5000-2-20HC.jpg

Snoek, die zijn niet persee beter,maar het plastic is wel duurzamer. EC5 heb ik. Heb er nu helaas geen meer voor je. Anders had je ze zo gekrijgt van me.

Snoek, die zijn niet persee beter,maar het plastic is wel duurzamer. EC5 heb ik. Heb er nu helaas geen meer voor je. Anders had je ze zo gekrijgt van me.

Jammer,iig bedankt voor het meedenken :D
Ga denk gewoon de rode bestellen,wil nu wel weer even onroaden :p

Hoe is het met Gorby,is het al weer wat verdraagzamer.:(
Siggy al gereden met de revo of zit je echt te wachten op een stuurservo voor dat ding :rolleyes:

Dat is toch wat je lekker vind , ik hoor je altijd , dat je niet goed tegen teveel mensen om je heen kunt en dat als het te druk is je niet lekker kunt vliegen . ;) :D

ja ,maar met zijn 2én is wel erg saai hoor , nu is dutch pilot een toffe peer , maar met een man of 7 is toch gezellig
burp kwam gelukkig nog ff langs en na afloop ff met z'n 3én een pilsie gedaan ;)

Leuk he,indoor organiseren :hammer:

tja , dat hoort er dus ook bij , de gene die het regelt kan alles dokken en de rest is gaar /ziek /misselijk of onderweg , dus ben er een beetje klaar mee en heb niets meer geboekt , mag een ander doen :yes: :teacher:

dutch pilot en ik hebben een uur gevlogen en het 2e uur konden we afzeggen , dus hebben die kosten gedeelt , en ik hoef verder ook geen geld van de afzeggers .

heerlijk de hobby ff op een laag pitje en lekker verbouwen thuis en met das gezin weg .

Laatst bewerkt:
Wordt weer tijd voor het voorjaar met lekkere temperaturen,kunnen we weer lekker rossen met die handel.
Volgens mij zitten we allemaal in een winterdip.
Maar de elfstedentocht giet nij on dus het gaat dooien :banana:
Op naar het voorjaar :D

+1 ... brrrr ...

Overigens, weer een goeie zangeres is heengegaan ...
HELE goeie herinneringen aan "i want to dans with somebody"...

Whitney Houston (48) overleden | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

WTF !!! :( Ook een goede morgen :D

Was inderdaad een goeie zangeres, beetje afgegleden door drugs en verkeerde mensen om haar heen.
Toch een groot verlies voor de muziekindustrie, en natuurlijk veelste jong om dood te gaan.

* de koffie is klaar en doet er nu maar plakje cake bij ;)

goodmorning !

junkie ook aan zijn 2e bakkie en zich klaar maken gaat voor een dagje badkamer knutselen , ook een soort modelbouw ;)

vntm & de groetjes

WTF !!! :( Ook een goede morgen :D

Was inderdaad een goeie zangeres, beetje afgegleden door drugs en verkeerde mensen om haar heen.
Toch een groot verlies voor de muziekindustrie, en natuurlijk veelste jong om dood te gaan.

* de koffie is klaar en doet er nu maar plakje cake bij ;)

Haha :p ... ja en in geval van whitney wat poedersuiker eroverheen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back