Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Brrrrr, koud... In huis dat is... 8O Vanmorgen om 5:49 uur is de elektronica in de CV ketel gecrashet. :? Leuk, zo'n log waarin je precies kunt zien wat wanneer gebeurd is. Maar een simpele druk op de rest knop was genoeg. Hadden ze nou niet eens zoiets in kunnen bakken in die techniek. :hammer: Nu maar weer de boel opstoken van 18,6°C naar een behaaglijke 21°C.
(Hier staat de CV 24x7 op dezelfde temperatuur, verbruikt vanwege de vloerverwarming minder dan wisselende tijden/temperaturen)

Zo maar werken, daar staat de kerstboom al :x-mas:
Workaholic. :? ;)

De CV is weer okay. Beveiliging was geactiveerd omdat het retourwater nagenoeg even heet was als de toevoer. Blijk een thermostaatkraan kapot te zijn en die bleef alles lekker door te laten. Toch fijn dat de beviliging beter is dan menselijk verstand als gevolg van koude voeten. :mrgreen:

Weer verder met het display-dashboard voor de Robin. Gisteren kwamen de 1.3" OLED schermpjes binnen. Net wat beter dan de kleinere 0.96" schermpjes. Alleen jammer dat deze helemaal blauw zijn en de kleine 1/4 bovenin geel en 3/4 blauw hebben. Mooier voor alarmpjes en zo. Maar goed, knipperen of inverteren valt ook op. :D

Ik zit hier op een collega van AndreWB te wachten, Polo doet het niet. Binnenkort maar naar de sloop denk ik :yes:

Hier druk bezig kerst sfeer op bouwen. Ene ouwe gek de deur uit andere der in [emoji1] [emoji318] [emoji318] [emoji319]

bfa24afdb7aca6f4fd85b2a7c3c5a921.jpg
[emoji319]

Ik zit hier op een collega van AndreWB te wachten, Polo doet het niet. Binnenkort maar naar de sloop denk ik :yes:

Dat is mooi ruk :(

Vandaag mijn ouwe trouwe Windhoos PC maar weer eens uit zijn grafkist gehaald en opnieuw tot leven gewekt na 2.5 jaar :D

Best een klusje maar hij draait weer als een tiet !!! :newbie:

Phoenix zat inmiddels al op VERSIE 5 zag ik ? :schrik:
Doet het ook weer, leuk voor in de wintermaanden :cool:

maikel is trendzetter , dit jaar alles aan de muur :cool:

heerlijk dagje genoten met zeer weinig doen , bevalt prima :p

zo even in de auto stappen richting vreetschuur crystal wok ,zin an !

Bijna Maandag :(

Ach, tijdens de landing is het gevaar minder. Zelfs bij een gat in de romp speelt decompressie geen rol vanwege de geringe hoogte. En als het ding in een motor was gekomen, was alleen een doorstart even meer werken voor de piloten.

Feit blijft dat eikeltjes duidelijk gemaakt moet worden dat je niet om en nabij vliegvelden gaat klooien met zo'n ding. In ieder geval niet hoger dan het dak van de huizen. Vliegen in officieel luchtruim is nu eenmaal strafbaar. Hebben we met de club ook zeker meet te maken (en houden ons ook netjes aan de regeltjes :thumbsup: ).

Snoepjes,

Welke modelbouwwinkel gaan jullie naar toe in de regio?

Online die nieuwe huisjes voor mijn ontvangers regelen is lastig.
Ik moet de ontvangers opsturen naar Engeland etc.

Dus ik zoek een winkel die ik dit even kan laten bestellen, samen met wat blade 200 srx onderdelen. Want het blijkt dat ik dus heel slecht ben heli vliegen...:bye:

En is er zaterdag of zondag iemand op het veld? Dan kom ik even hangen.

Back