Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

en verder,

Ik heb de climato weer klaar. alleen nog wat lipo's bestellen en dan kan ik die ook kapot komen vliegen.

Moet toch echt even lid worden. Kan wel wat hulp gebruiken met een poging tot brandstof vliegen (wie bied zich aan? :D). Welke avonden is er wat te doen op de club? Kan me vast ook wel daar inschrijven toch?

Heb trouwens een hype wow, een parkzone extra300 en een velocity op marktplaats gedonderd, was even vergeten hoe veel zooi ik heb...

@sleurkutje, wanneer ben jij daar? Dan gooi ik die zender naar je hoofd, is toch al kapot. :rolling:

Nooit meer. :mrgreen: Beetje druk met andere hobby's en teveel werken. :? Maar als jij volgende week een keer op dinsdag- of donderdagavond langs gaat en je kondigt dat hier aan, ben ik ook van de partij. Of als je naar ons veld gaat, kom ik wel filmen hoe diep je komt. ;)

En dat beetje druk heeft ook wel wat met gamen te maken. Wat rondtuffen door een sneeuwstorm bij bokkeweer. Autoracen op de console anno 2014...
driveclub.gif

Nooit meer. :mrgreen: Beetje druk met andere hobby's en teveel werken. :? Maar als jij volgende week een keer op dinsdag- of donderdagavond langs gaat en je kondigt dat hier aan, ben ik ook van de partij. Of als je naar ons veld gaat, kom ik wel filmen hoe diep je komt. ;)

sjoerd denkt dat we nog steeds actief zijn :nooo: :)

ja , met werken en geleefd worden :bday:

hier nog wel steeds actief met vliegen, maar alleen 1 op 1 dat is..;)
Kijk volgend jaar zomer wel weer een keer of alles het nog doet van het rc spul.

Precies . Vd zomer weer ff veldhangen . Of op een mooie winterse dag met een pak sneeuw met schuimpjes battlen is ook best :wink:

Ja, prima vliegweer. Luchtvochtigheid van ruim 80%, lekker briesje, natte grond. :thumbsup: Jammer dat het veld onbereikbaar is geworden door de vele regenval van de komende dagen. :?

Tijd om die K oprit eens goed te maken.
Bart heb je al zand ?
Ralph kan jij platen of andere beplating/bedekking regelen ?

Laatst bewerkt:
Back