Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Tijd om die K oprit eens goed te naken.
Bart heb je al zand ?
Ralph kan jij platen of andere beplating/bedekking regelen ?

Aan stelconplaten komen is het probleem niet die worden door heel nederland genoeg aangeboden incl en excl. transport.

Huidig bestuur zal zich hierover moeten buigen of ze hierin willen inversteren ;)

@andre, netjes die vleugels.:thumbsup:

veld onbereikbaar? Is het asfalt weggespoeld?
Het asfalt niet, de klei ernaast richting veld wel. Je stapt 20cm lager om vervolgens over die gladde bende zo naar beneden te glijden. :( Vroeger was er nog een nette loopbrug... :p Alleen toen konden we beter rijst dan gras op het veld zetten. :mrgreen:

Op HoogTij had je nooit last van dat soort dingen. Goede drainage, nette paden, geen blubber, schone schoenen etc. Tijd voor een autootje dan maar weer. :rolling:

Tja de bar is wel bereikbaar en het veld niet, ik snap de prioriteit :confused: gebruiken ze toch minder hout bij de bar verbouwing is er geld over voor het veld :yes: of was dat nou de wereld op zijn kop ?
Zo komt er ook nooit een coordinator voor die barverbouwing...

Wanneer gaan we op HT vliegen ?

Prima vliegweer dus :yes:

het weer is aankomend weekend oke , maar tot zaterdag komt er nog heel wat nattigheid naar beneden zetten zoals sleur al aangaf , dus sterkte gewenst op dat armoedige veld :)

Het asfalt niet, de klei ernaast richting veld wel. Je stapt 20cm lager om vervolgens over die gladde bende zo naar beneden te glijden. :( Vroeger was er nog een nette loopbrug... :p Alleen toen konden we beter rijst dan gras op het veld zetten. :mrgreen:

Op HoogTij had je nooit last van dat soort dingen. Goede drainage, nette paden, geen blubber, schone schoenen etc. Tijd voor een autootje dan maar weer. :rolling:

en als we een beetje vies werden was dat geen probleem , toen hadden we nog autootjes en vliegtuigjes adhd :cool:

Een nieuwe bar is belangrijker. :celebrate: :lol:

Ik was al langzaam wat banken aan het verbranden :p Maar uhhh... de bar deed het gewoon hoor en doet het nog prima :mrgreen:

20141202_194755_zpsfuf3vya7.jpg

Ik heb hier op het werk een stuk of 20 "toner opvang bakjes" liggen. Iemand hier die ik er een plezier mee kan doen ?
23cm lang en 3.5 cm in diameter bij de opening.
2190bf4bab6de793e610826788c801d6.jpg
4a8f8f74a872cf2e0eb521df9130cf86.jpg

Lekker bezig geweest

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1418326579077.jpg
    uploadfromtaptalk1418326579077.jpg
    53,3 KB · Weergaven: 109
  • uploadfromtaptalk1418326601216.jpg
    uploadfromtaptalk1418326601216.jpg
    53,6 KB · Weergaven: 99
lekker fris karretje idd . zullen een hoop uurtjes inzitten .

Die van mij staat rtr in de schuur te wachten tot hij los mag , ken die lang wachten :mrgreen:

Back