Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Rijders/Vliegers/DJ's/indoorlijstjes/wandelaars omgeving Zaandam (Deel 9)

Aangezien ik het betalen en innen vanavond overneem zullen we maar weer even een lijstje maken :D :rolleyes:

Het laatste Lijstje,,,,,
ralph check
maikel check
sleur check
ik check
tito check
nickos check
hansie check
sam
look check
pe5ed check
don
oliesjeik offshore; no go dussssssssssss
marco onder voorbehoud

Als we dus op 9 man rekenen komen we op €8,50 de man.
Ik zal weer de senseo meenemen en wat overgebleven fris uit tsjechie.
Als de andere dan voor wat versnaperingen zorgen word het een leuke avond.

Laatst bewerkt:
Hopla, de Disk is weer geplakt. Probleem met de HK 8x4.3"SF props gevonden: Het gat zit niet in het midden en de binnendiameter is aanmerkelijk kleiner dan bij de originele GWS props. Samen met het feit dat de bladen niet recht zitten, geeft dat veel resonantie en doet de prop niet veel nuttigs. Alle propjes nu nog modificeren (uitboren, sleufje er in zagen en bladen recht door ze goed te verwarmen). :?

Ik neem alleen mijn Disk en micro vliegertje mee. Plus mijn startlaadkistje. Dus geen soldeermeuk en andere knutseldingen. Keep it simple... :p

Lijkt me sterk ik ben er niet.

verstuurd hoop ik

Wedden?

verstuurd hoop ik

:mrgreen:

Ach, straks is net als bij vliegtuigjes het nieuwe er wel af en ga je gewoon weer verder met de dagelijkse dingen. :yes: Alleen deze kun je niet op een forum te koop zetten. ;) :lol:

precies , de hele hoogtuig groep is wel een beetje uitgevlogen , met soms nog een vlieg stuiptrekje
ik zei daarstraks nog tegen casp , vliegen is een ziekte die vanzelf over gaat na 5 jaar ;)

Aangezien ik het betalen en innen vanavond overneem zullen we maar weer even een lijstje maken :D :rolleyes:

Laat het wel het laatste indoorlijstje zijn , 1 maal indoorvliegen lijkt me wel genoeg deze winter , voor mij is dat al 1x teveel :)

Veel plezier jongens !! :p

Burpmans : felicitaart maar weer :new-bday:

Laatst bewerkt:
Tis GVD pleuriskoud !!!! [emoji15]
Zeikwijf, het is vandaag prachtig weer geweest. Effe lekker de buitenboel wat opgeruimd, garage wat gereorganiseerd en in en om het huis bezig geweest, lekker met de ramen en deuren open. Heerlijk, winterse lucht. :yes: Kom maar op met de vrieskou, ijs en sneeuw. :xmas:

Jongens die indoor gaan vliegen, veel plezier!! Ik ga het helaas niet redden. Maikel neemt mijn taak over vanavond, dus bij hem kunnen jullie afrekenen.

Maikel nogmaals bedankt!

als het dan ook echt ijs is en echte sneeuw is , ipv van zo'n kwakkelwinter met prut , en 2 x ramen krabben

in een echte winter heb ik ook wel zin :p

Voor al diegene die wel zouden komen bij het indoor maar schitteren door afwezigheid: Sukkels. :evil: Maar we hebben het erg gezellig met zijn zessen. :p

Voor al diegene die wel zouden komen bij het indoor maar schitteren door afwezigheid: Sukkels. :evil: Maar we hebben het erg gezellig met zijn zessen. :p

Wel lekker gesponsord door die "sukkels" toch?
glas-halfvol-of-halfleeg.jpg

5p1k3 zei:
Ik zit hier thuis met een luchtalarm... Denk dat ik de hele hobby maar opdoek Haha
Aah... leuk toch zo'n kleine?
Ik heb er echt hele gaar geen verstand van hoor, maar is daar geen betaalde professionele opvang voor?
Ik bedoel; je kunt toch niet de hele dag voor pappie en mammie spelen?

Back