Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

:yes:

Tourclubje voor veertigers met een mid-life crisis.
Brommer/motor-cabrio-vriendin erbij.

Waar kan ik me inschrijven ?

Vriendin met haar brommer eruit gegooid. Nog een plek over in de cabrio. :hammer:

voordeel : je hoeft niet zoveel te praten ;) en je hebt lekker de ruimte in je cabrio :D

:yes:

Tourclubje voor veertigers met een mid-life crisis.
Brommer/motor-cabrio-vriendin erbij.

Waar kan ik me inschrijven ?

vh weekend even naar een honda hawk gt 650 kijken , de motor al eerder gehad en zijn leuke mashientjes v twin 4 tacter , de basis is leuk om er een cafe racer van te bouwen .

kijk maar bij de plaatjes , zitten leuke creaties bij , leuk om me de winter op te sluiten in de schuur , hoef ik ook niet zoveel te praten :)

https://www.google.nl/search?q=hond...OG0FYPKOYPlgNAF&ved=0CCIQsAQ&biw=1152&bih=578

Als ik het niet red morgen om naar de walvis te gaan is er dan iemand die het stokje van mij wil overnemen om het geld te ontvangen en af te rekenen met de walvis? Ik lig al 2 dagen ziek op mijn bed.

Als ik het niet red morgen om naar de walvis te gaan is er dan iemand die het stokje van mij wil overnemen om het geld te ontvangen en af te rekenen met de walvis? Ik lig al 2 dagen ziek op mijn bed.

Knaller onder heel erg sterk voorbehoud !!!! :mrgreen:

ook de hele week al ziek , snipper verkouden , hoesten , groene jongens eruit gooien , beddrang , maar gewoon hard gewerkt :cool:

He Junk, kom je nog eens langs? :)
kom vd week even kijken , morgen al naar diverse klanten , en ook naar casp , zondag is heilig als gezinsdag :p

Jahor Pieter dat kan ik wel doen voor je.
App mij maar de details kosten enzo.

Ben vanmiddag op tijd thuis gekomen. Heerlijk.
Optijd pitten waren toch best twee zware weken.

Goedemorgen Siggery!

Het is wel even wennen hoor... vaderschap. Helemaal nergens nog tijd voor... Nou ja, Siggery (en de rest hier) even gedag zeggen kan er nog wel van af :mrgreen:

:morning:

@Burp: Gefeliciteerd inderdaad met uwe vergaardag!

Ja Burpmans, gefeestelitaart met je vergaardag. :thumbsup: Happy Burpday :bday:

happy-burpday.jpg

Het is wel even wennen hoor... vaderschap. Helemaal nergens nog tijd voor... Nou ja, Siggery (en de rest hier) even gedag zeggen kan er nog wel van af :mrgreen
Ach, straks is net als bij vliegtuigjes het nieuwe er wel af en ga je gewoon weer verder met de dagelijkse dingen. :yes: Alleen deze kun je niet op een forum te koop zetten. ;) :lol:

Back