Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ach, straks is net als bij vliegtuigjes het nieuwe er wel af en ga je gewoon weer verder met de dagelijkse dingen.Alleen deze kun je niet op een forum te koop zetten.
:lol:
Rijders/Vliegers/DJ's/indoorlijstjes/wandelaars omgeving Zaandam (Deel 9)
word het een leuke avond.
verstuurd hoop ik
Ach, straks is net als bij vliegtuigjes het nieuwe er wel af en ga je gewoon weer verder met de dagelijkse dingen.Alleen deze kun je niet op een forum te koop zetten.
:lol:
Aangezien ik het betalen en innen vanavond overneem zullen we maar weer even een lijstje maken![]()
Zeikwijf, het is vandaag prachtig weer geweest. Effe lekker de buitenboel wat opgeruimd, garage wat gereorganiseerd en in en om het huis bezig geweest, lekker met de ramen en deuren open. Heerlijk, winterse lucht.Tis GVD pleuriskoud !!!! [emoji15]
Voor al diegene die wel zouden komen bij het indoor maar schitteren door afwezigheid: Sukkels. :evil: Maar we hebben het erg gezellig met zijn zessen.![]()
Aah... leuk toch zo'n kleine?5p1k3 zei:Ik zit hier thuis met een luchtalarm... Denk dat ik de hele hobby maar opdoek Haha