junkie rc
Forum veteraan
Volgend jaar weer, en dit forum heeft niets met de club te maken toevallig![]()
echt wel , ze volgen je hier ook , en ze houden je streng in de gaten of je al een brave jongen bent geworden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgend jaar weer, en dit forum heeft niets met de club te maken toevallig![]()
nieuwe een q-bot 4kopter, bagger schijt ding wat ik maar niet aan de praat krijg.
kusjes!
Je zit binnen zeker???![]()
Thanks, en wat voor prop gaat erin ?
Had ik je van de week al gezegd: 7x3.5" DDThanks, en wat voor prop gaat erin ?
DD staat voor Direct Drive. Dat zijn in principe gewone propellers. Je hebt ook SF of RS uitvoeringen die zijn bedoeld voor lage toerentallen maar toch veel kracht kunnen leveren. De afkortingen staan voor Slow Flyer of Reduction Series (vanwege het gebruik van een vertraging met een overbrenging). Deze propellers herken je aan het grotere oppervlak van het blad en worden veelal gebruikt voor indoor vliegertjes.sumo,hmmmm, past wel goed bij mijn postuur
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij een DD-prop. Nee, wacht, wat is een DD-prop?
Anders halen we de hekken weer van de dam, juliie kennende.
De laatste twee series van HK waren ruk. Die draaiden wel maar de bladen zat een heel merkwaardige spoed op waardoor je er domweg niet mee kon vliegen (ook andersom geprobeerd, voordat we dat als argument gaan gebruikenWaar kop jullie de sf props eigenlijk? Telkens als ik op de hk site kijk dan zijn ze niet leverbaar.
Ik kijk dan bij gws sf props