Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

snoek_mooier_wonen.jpg

Lekker dan ragger gaat werken:confused:

junkie wil werken , maar of het zin heeft om buiten te werken is de vraag ,als je buienradar duitsland bekijkt komt er genoeg nattigheid aan :mad:

donderdag en vrijdag ga ik wel gewoon werken , dan is het wel droog , te druk om vrij te nemen .

Vandaag zaagmans geregeld. Kan snel gaan hè?! ;) :yes:

Hopelijk vandaag of morgen de servo's voor de Robin binnen. Dan wordt het flink doorbouwen en kan ik zondag misschien even iets bruut ontmaagden (voor de 3e keer, dat dan weer wel). :D 8)

Vandaag zaagmans geregeld. Kan snel gaan hè?! ;) :yes:

Hopelijk vandaag of morgen de servo's voor de Robin binnen. Dan wordt het flink doorbouwen en kan ik zondag misschien even iets bruut ontmaagden (voor de 3e keer, dat dan weer wel). :D 8)

Mooi, dan kom ik wel ff langs :yes:

Yes Yes Yes, wil ik ook zien. :D :banana:

Wat zal Robin schrikken als ze door Brutus even hard wordt ontmaagd, gelikt is ze al voldoende en de twee tongen aan haar propje zal ze niet snel vergeten, zou voor de rest ook de tijd nemen. ;)

Gezien de vele bezigheden, is dat slechts een planning. Gelukkig wijkt de uiteindelijke uitvoering op mijn vrije dagen volledig af van die planning en het succes wordt uiteindelijk bepaald door weersomstandigheden, resultaten van de avond ervoor, tussentijdse andere opwellingen, zin om met wat anders te vliegen etc. etc. In het verleden behaalde resultaten bieden garantie voor de toekomst dus een waarschijnlijkheidspercentage van 0,8%. :mrgreen:

En misschien is Ronald er nieteens :teacher:

mag sleur niet vliegen dan ?

zijn er wel meer die bigscale vliegen zonder begeleiding .

zo , toch de hele dag buiten kunnen werken , in zandvoort viel het erg mee , af en toe een buitje en vanaf 16;00 werd het pas zeuren .
Gisteren was het er ook droog ,toen barste het pas los rond 17;00 u.

hopen dat de woensdag ook meevalt .

*chillen gaat *

mag sleur niet vliegen dan ?
Officieel niet. Maar dat is na een trim rondje en 3x een landing oefenen wel opgelost. Loopings, rollen en bochten is geen probleem. ;) Dit is gewoon een hele grote Calmato. 8)

Accubakje voor komend weekend in de lak gezet. Verlichting voor de disk ligt klaar om te solderen. Motorsteuntje voor de Micro Swift zagen en er op plakken, servootjes er op, wat lampjes erbij, ook klaar.

jij hebt toch je motorbrevet??

Officieel niet. Maar dat is na een trim rondje en 3x een landing oefenen wel opgelost. Loopings, rollen en bochten is geen probleem. ;) Dit is gewoon een hele grote Calmato. 8)

Accubakje voor komend weekend in de lak gezet. Verlichting voor de disk ligt klaar om te solderen. Motorsteuntje voor de Micro Swift zagen en er op plakken, servootjes er op, wat lampjes erbij, ook klaar.

Back